Gå til innhold

Vil noen lage logo?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Mulig det er hosten som ikke tillater direkte visning av andre filtyper enn f.eks html/php osv... Vet noen har en slik "sperre".

:no:

Can I hotlink images? Can I put Images or files on my FreeWebs account and have them available from other sites?

Hotlinking means storing an image on one web account and linking directly to it from another website. This is also referred to as Image hosting. Some users wish to have their images available to link to from other webpages such as eBay or from their discussion boards. FreeWebs prevents this type of use as our primary purpose is to provide web hosting. However, for those users who do wish to use FreeWebs as an image host as well, we have made available Webzoom which will permit your files to be hotlinked and will also increase their bandwidth speed. You can sign up for Webzoom from your Premium Services area after logging into your FreeWebs account.

Sikker på det? ;)

Lenke til kommentar

Ja, men viss du har fulgt med så er det folk som har problemer med å komme til bildet.

De som har Opera. Jeg hadde samme problem selv. måtte frem med Iexplorer for å komme til det. Så for å få vekk irritasjonen med at folk må ty til Iexplorer, så postet jeg bildet.

 

DanielP

 

EDIT: og som poleC, skrev nedenfor :p hehe, 2 sek etter meg

Endret av DanielP
Lenke til kommentar
Hei! Forrige gang jeg spurte om dette var jeg frekk og måtte prøve selv. Det gjorde jeg og resultatet ble header.gif

Som dere skjønner... Jeg trenger ny logo...

Dere som er intreserte kan se hvordan jeg har tenkt at designet kan være

Link

Jeg har jo skrevet link til bilde i det første innlegget mitt da...

Vises ikke i IE. Jeg må copy/paste url i et nytt vindu..

Pga freewebs sperren. Så det så!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...