fjarle Skrevet 24. oktober 2019 Del Skrevet 24. oktober 2019 Samsung slipper «Enterprise Edition» av toppmodellene sine.Nå kan britene kjøpe Galaxy S10 med fire års garantert oppdatering Lenke til kommentar
bayerische Skrevet 24. oktober 2019 Del Skrevet 24. oktober 2019 «Det skal ikke være mulig å kjøpe disse telefonene andre steder i Europa. Og dermed kan ikke du eller jeg gå til nærmeste butikk for å kjøpe en Enterprise-Samsung. Foreløpig snakkes det så vidt vi vet ikke om lignende garantier mot privatpersoner». Enterprise utgaver har vært å finne en god stund i butikk, eksempelvis Samsung S10e og A40 hos Elkjøp. Lenke til kommentar
Dr.B Skrevet 24. oktober 2019 Del Skrevet 24. oktober 2019 «Det skal ikke være mulig å kjøpe disse telefonene andre steder i Europa. Og dermed kan ikke du eller jeg gå til nærmeste butikk for å kjøpe en Enterprise-Samsung. Foreløpig snakkes det så vidt vi vet ikke om lignende garantier mot privatpersoner». Enterprise utgaver har vært å finne en god stund i butikk, eksempelvis Samsung S10e og A40 hos Elkjøp. Eh? S10e er ikke en bedriftstelefon. Det er en billigutgave av S10 ... Men det spørs hvor aktuelt det er å betale for ekstra oppdateringer. Samsung oppdaterer i hvert fall Note-serien månedlig. Note 8 f.eks. kom med Android 7, hadde Android 8 og har i dag Android 9 på Google sin sikkerhetspatch fra oktober. Note 7 brant som kjent opp, så den vet jeg ikke, men S7 får også oppdateringer fremdeles. 3,5 år siden den kom i butikken. 1 Lenke til kommentar
bayerische Skrevet 24. oktober 2019 Del Skrevet 24. oktober 2019 (endret) Eh? S10e er ikke en bedriftstelefon. Det er en billigutgave av S10 ... Men det spørs hvor aktuelt det er å betale for ekstra oppdateringer. Samsung oppdaterer i hvert fall Note-serien månedlig. Note 8 f.eks. kom med Android 7, hadde Android 8 og har i dag Android 9 på Google sin sikkerhetspatch fra oktober. Note 7 brant som kjent opp, så den vet jeg ikke, men S7 får også oppdateringer fremdeles. 3,5 år siden den kom i butikken. Les nå hva jeg skriver i forhold til hva jeg siterte rett fra artikkelen. En kan nemlig gå rett til nærmeste butikk å kjøpe en Enterprise-Samsung, i motsetning til hva som er skrevet. Endret 24. oktober 2019 av bayerische Lenke til kommentar
mandela Skrevet 5. november 2019 Del Skrevet 5. november 2019 Har tek slettet / trukket tilbake artikkelen? Får 404 på lenken i førstepost. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg