Simon Aldra Skrevet 26. desember 2003 Del Skrevet 26. desember 2003 Jeg lurer på hvor mye jeg må forvente å betale (minimum) for 2 kabinettvifter med viftestyring for 4 (om jeg vil ha flere senere). Ca hvor mye trenger jeg å betale for dette? setter pris på svar God Jul Lenke til kommentar
ziller_ Skrevet 26. desember 2003 Del Skrevet 26. desember 2003 (endret) ca 400 Endret 26. desember 2003 av ziller_ Lenke til kommentar
The Helper Skrevet 26. desember 2003 Del Skrevet 26. desember 2003 (endret) berre å sjekke på microplex d.. bestem deg for hvor store vifter du vil ha. bestem deg for hvilken vifte-kontroll du vil ha selv har jeg en bay-bus (brytere) for 6 vifter, og dette fungerer utmerket.. viftene bør du ta slik at du får de på plass uten alt for mye arbeid. en vifte koster 100-200 alt etter hvor stor og bra den er Endret 26. desember 2003 av The Helper Lenke til kommentar
Knofle Skrevet 26. desember 2003 Del Skrevet 26. desember 2003 en 3-400 vil jeg tro skal kjøpe viftestyring selv også... Denne , men dette er jo laget for 3.5 brønn. De som er laget for 5.25 er gjerne litt dyrere... kommer an på..... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå