C.T. Skrevet 26. desember 2003 Del Skrevet 26. desember 2003 Jeg har et Sidewinder force feedback ratt. Problemet mitt er at gasspedalen står på 50% av aksen sin når den er ikke er er trykket inn i det hele tatt. Det vil si, at jeg alltid har 50% gass, uten at jeg presser inn pedalen. Mildt sagt irriterende, siden jeg f.eks. er avhengig av å la bilen rulle uten gass for å ta inn kontra etc. Jeg oppdaterte med patchen på MS sine sider, hjalp ikke. Jeg prøvde med et logitech ratt til en kamerat, det funket som det skulle. Jeg bruker Win2kpro SP4. Problemene er på alle bilspillene jeg har, NFSU, CMR2 og 3 Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 26. desember 2003 Del Skrevet 26. desember 2003 Gå inn på kontrollpanel - game controllers - add og deretter velg den som passet best for rattet ditt. Hvis du ikke finner noe som passer kan du lage en selv, add - costom. Hvis den allerede står der i lista kan det hende at det går ann å bare kalibrere den. Under properties tror jeg Lenke til kommentar
C.T. Skrevet 26. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2003 I kontrollpanel ser alt greit ut. Testen der funker som den skal. Jeg har prøvd så og si alle mulige innstillinger, men gassen er alltid sentrert på aksen sin når jeg er i spillene (altså minst 50% gass hele tiden, aksen går fra senter til full gass) Bremsen funker som den skal, og går fra 0 til 100% Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 26. desember 2003 Del Skrevet 26. desember 2003 Prøv å lag en ny profil. Det er noe spesielt den aksen du beskriver kalles, men jeg hukser ikke hva. Det er ikke noe direkte feil med den, bare feil instillinger. Med mindre dette er et problem som bare plutselig dukket opp da... Lenke til kommentar
C.T. Skrevet 26. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2003 laget ny profil, funker ikke såvidt jeg husker dukket ikke dette bare opp. Men jeg har lånt vekk rattet så lenge at jeg husker ikke helt hvordan det var før. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå