EspenGunnufsen Skrevet 26. desember 2003 Del Skrevet 26. desember 2003 Vil dette og disse rambrikkene fugere greit sammen? Jeg vet de passer sammen i teorien, men da jeg tok en titt på tabellen i bunnen av denne sida, ble jeg litt usikker. Noen som kan svare meg på dette? Lenke til kommentar
flabben Skrevet 26. desember 2003 Del Skrevet 26. desember 2003 Har fått samma rammen og Asus kort og har stussa på det samma, men fettern min (den vise) så det var ok. Så jeg tror det?! Men, han har tatt feil han og... Kan lage en legge inn et svar når jeg får prøvd. PS: jeg kommer til å glemme det Lenke til kommentar
flabben Skrevet 26. desember 2003 Del Skrevet 26. desember 2003 *beklager alle skrive feilene* Lenke til kommentar
EspenGunnufsen Skrevet 26. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2003 Mener du at du har begge delene i pc'n din? Kan noen fortelle meg hvordan/om det vil funke stabilt? Tenker ikke på å overklokke maskina. Lenke til kommentar
Sondre_ Skrevet 30. desember 2003 Del Skrevet 30. desember 2003 Det står jo svart på hvit "DDR400 (PC3200) Support" Hallo...? Gå heller for et Asus A7N8X el. Abit NFS-7 rev. 2.0, de har MYE bedre overklokkingsegenskaper! Lenke til kommentar
Sondre_ Skrevet 30. desember 2003 Del Skrevet 30. desember 2003 The following table lists the PC3200-DDR400 memory modules that have been tested and qualified for use with this motherboard. Make sure to use only the tested and qualified DDR400 DIMMs listed below. Det er de RAM-brikkene ASUS har testet og godkjent på det hoverkorte! Ikke noe å bry seg om! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå