Mira Skrevet 26. desember 2003 Del Skrevet 26. desember 2003 Her om dagen fikk jeg min nye Barracuda 120gb s-ata disk. SKriver en lista over det jeg gjorde: 1: Kobla den riktig til, (dette er helt sikkert), og enabla s-ata i BIOS 2: Putta inn xp-cden 3: Fant disken i RAID BIOS 4: Boota med xp-cden 5: Instalerte drivere fra diskett 6: Gikk inn i windows, der fant jeg ikke disken Hva har skjedd? Har jeg gjort noe feil? Lenke til kommentar
bruno Skrevet 26. desember 2003 Del Skrevet 26. desember 2003 Da går du inn i Kontrollpanel > Administrative verktøy > Datamaskinbehandlig og så Diskbehandling, der bør du se disken så du kan få partisjonert den. Lenke til kommentar
tet Skrevet 26. desember 2003 Del Skrevet 26. desember 2003 Når du er inne i windows xp, klikk på start - velg kjør/ run og skriv: diskmgmt.msc tryk enter Her vil du finne din nye disk sammen med den gamle. Du må nå lage en partisjon på den nye disken - deretter kan den formateres og er klar til bruk. Lenke til kommentar
Mira Skrevet 26. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2003 hmmm...takker for svarene så langt. MEn jeg fant faktisk ikke disken i diskbehandling. Noe i BIOS da eller? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå