Taurean Skrevet 27. oktober 2019 Del Skrevet 27. oktober 2019 Fordi enten 1) Han er en svak eller livsuerfaren mann som ikke respekterer sin kone, eller 2) Han har bare en åpen og jovial holdning og du mistolker det som flørting. Bare du kjenner detaljene så du vet best. 1 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 29. oktober 2019 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2019 Fordi enten 1) Han er en svak eller livsuerfaren mann som ikke respekterer sin kone, eller 2) Han har bare en åpen og jovial holdning og du mistolker det som flørting. Bare du kjenner detaljene så du vet best. Går for alternativ 1 ? Anonymous poster hash: 4660a...ce2 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 11. november 2019 Forfatter Del Skrevet 11. november 2019 Jeg hadde tenkt faen klarer ikke den hora å ta nei for et nei!!!! Forøvrig er det seksuell trakassering og ulovlig også å blotte seg selv og i tillegg fortsette å plage han seksuelt når han har sagt nei. Anonymous poster hash: cfc66...fc0 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 11. november 2019 Forfatter Del Skrevet 11. november 2019 Jeg hadde tenkt faen klarer ikke den hora å ta nei for et nei!!!! Forøvrig er det seksuell trakassering og ulovlig også å blotte seg selv og i tillegg fortsette å plage han seksuelt når han har sagt nei. Anonymous poster hash: cfc66...fc0 ......kom det fra en usikker kone på 40år.. Anonymous poster hash: 4660a...ce2 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 11. november 2019 Forfatter Del Skrevet 11. november 2019 :O Like sjokkert som deg, jeg Svært så sinna hun skulle være. Neida. jeg har seriøst glemt dette nå. Forstår ikke hva jeg tenkte med, helt ærlig. Anonymous poster hash: 4660a...ce2 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg