KjeRogJør Skrevet 24. oktober 2019 Del Skrevet 24. oktober 2019 Bra han ikke bor i Norge, ellers måtte han betalt alkoholavgift. Tenk all avgift som staten i Norge taper på en som er "gratis" full i 6 år.?? Hadde fått et skattekrav i etterkant, ulovlig produksjon, og besittelse av utstyr.? "Det er ikke min skyld, jeg viste ikke om det".? "Den må du dra lengre med".? Lenke til kommentar
Kynxx Skrevet 26. oktober 2019 Del Skrevet 26. oktober 2019 Jeg ser for meg at staten da måler antall liter hjertet har pumpet de siste 6 årene i kroppen hans, regner ut promillen i snitt, og tatt høyde for om personen er aktiv/sofagris, og så sendt oppkrav på nivå det bryggeriene har å forholde seg til. "Good luck with that tax, biatch!" Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 26. oktober 2019 Del Skrevet 26. oktober 2019 Jeg håper han saksøker Lenke til kommentar
Taurean Skrevet 26. oktober 2019 Del Skrevet 26. oktober 2019 Det er bare i et land så fullt av stigmatisering som USA at noen ikke kan bli trodd over så lang tid i et så alvorlig tilfelle. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå