Gå til innhold

Hjelp til kjøp av 17" spillbærbar

Anbefalte innlegg

Jeg har i dag en snart 6 år gammel Asus som begynner å kjenne på alderen hva gjelder nyere spill. Tenker derfor på å bytte ut denne med noe sprekere.

Nå har jo DnB Mastercard sitt supertilbud på Power, så med 20% av frister det litt ekstra å kjøpe nå.

I utgangspunktet har jeg lyst på noe med RTX, da jeg tenker det er mer fremtidsrettet. Kan hende det ikke nødvendigvis stemmer? Budsjett er et sted mellom 15-25k. Det viktigste er en pc som holder noen år. Vil primært bli brukt til spill og fotoredigering, ved siden av enkle oppgaver som surfing og jobbing.

Har fått det ned til noen alternativer:

MSI GE75 Raider 9SF-1033NE

OMEN BY HP 17-CB0028NO

ASUS ROG G731GW-EV061T

MSI GL73 9SE-257NE

Alle har 2070 RTX, med unntak av siste MSI som har 2060.

Akkurat nå heller jeg mest mot HP, men tar gjerne i mot tips og råd fra andre som kanskje er litt mer inne i dette enn meg. Kan godt være andre alternativ også. Stasjonær er ikke aktuelt av flere grunner.

Hva tror dere?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Takk. Etter noen runder frem og tilbake endte jeg opp med å bestille Omen. Den har også siste generasjon wifi, plass til 3 disker (2 m2 og en sata), samt relativt enkel tilgang til bytte av disse og minne. Tror også den støyer litt mindre.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...