Gå til innhold
Trenger du skole- eller leksehjelp? Still spørsmål her ×

Trenger hjelp med norsk- og englelskoppgave.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vanskelig for deg å fatte at ikke alle har gaming-keyba\oards med lys. Nå får du skjerpe deg, noe så baenslig.

Fått noe hjelp enda?

Kanskje du kan være litt mer spesifikk når det kommer til hva du trenger hjelp med?

For meg virker det nemlig som om du spør etter noen som kan være villig til å skrive oppgaver for deg.

Lenke til kommentar

Veldig nødvendig å ha med det på slutten? Lite å finne på? Vanskelig for tiden?7

Nødvendig og nødvendig, jeg påpeker bare at bortimot ingen vil gidde å hjelpe noen som:

1. Kun er villig til å beskrive det h*n trenger hjelp med over PM.
  2. Oppfører seg uhøflig mot de som ønsker å hjelpe på offentlige forum med en gang de foreslår noe h*n ikke er enig med.

Hadde du selv giddet å hjelpe noen som krevde at du tok kontakt med h*n på direktemelding, og så svarte spydig til andre når h*n ikke fikk svarene h*n ønsket?

Jeg ønsker deg faktisk lykke til, men jeg tror som sagt ingen gidder å hjelpe deg når du skriver og oppfører deg slik du gjør. Ingen her er interessert i å løse skoleoppgavene dine, men de fleste er villige til å hjelpe deg med å komme i gang.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Det er ingen andre enn deg som har nevnt at jeg ønsker at andre gjør skoleoppgaven min. Tråden handler om at jeg vil ha noen til å PM så jeg kan beskrive problemene jeg sliter med ang. teksten.

Jeg ser ikke på å kommentere ubetydelige skrivefeil på en tråd som handler om engelsk som veldig relevant, og ihvertfall ikke som "hjelp". 

Så dumt. Jeg håper du får noe mer produktivt å bruke tiden din på.  

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...