Machores Skrevet 23. oktober 2019 Del Skrevet 23. oktober 2019 Send meg en melding her så kan vi ta det der. Setter pris på hjelp! Skriv hjerne hvilke kvalifikasjoner du har. Lenke til kommentar
Datata Skrevet 23. oktober 2019 Del Skrevet 23. oktober 2019 Send meg en melding her så kan vi ta det der. Setter pris på hjelp! Skriv hjerne hvilke kvalifikasjoner du har. Du må nesten være litt mer konkret på hva det gjelder 2 Lenke til kommentar
Chris93 Skrevet 23. oktober 2019 Del Skrevet 23. oktober 2019 Det staves "gjerne", ikke "hjerne". "Engelsk", ikke "englelsk" 2 Lenke til kommentar
Machores Skrevet 24. oktober 2019 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2019 seriøst?!= d visste jeg ikke. Smart du. Lenke til kommentar
Machores Skrevet 24. oktober 2019 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2019 Engelsk skrives forresten med liten forbokstav :==))) Lenke til kommentar
fjs Skrevet 24. oktober 2019 Del Skrevet 24. oktober 2019 Du høres ut som en fyr mange ønsker å bruke sin fritid på å hjelpe glhf 1 Lenke til kommentar
Machores Skrevet 24. oktober 2019 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2019 Når man retter på noe som åpenbart er en feil, så er man ikke særlig oppegående. Må også nevnes at han skrev engelsk med stor forbokstav, som er helt feil! Ufyselig! Lenke til kommentar
Imsvale Skrevet 24. oktober 2019 Del Skrevet 24. oktober 2019 Når man retter på noe som åpenbart er en feil, så er man ikke særlig oppegående. Må også nevnes at han skrev engelsk med stor forbokstav, som er helt feil! Ufyselig! Først i setningen ... Lenke til kommentar
Chris93 Skrevet 24. oktober 2019 Del Skrevet 24. oktober 2019 Feilene var nok ikke så åpenbare for deg siden du begikk dem. :DDDDDDDD Lenke til kommentar
Machores Skrevet 24. oktober 2019 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2019 Feilene var nok ikke så åpenbare for deg siden du begikk dem. :DDDDDDDD Vanskelig for deg å fatte at ikke alle har gaming-keyba\oards med lys. Nå får du skjerpe deg, noe så baenslig. Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 25. oktober 2019 Del Skrevet 25. oktober 2019 Vanskelig for deg å fatte at ikke alle har gaming-keyba\oards med lys. Nå får du skjerpe deg, noe så baenslig. Fått noe hjelp enda? Kanskje du kan være litt mer spesifikk når det kommer til hva du trenger hjelp med? For meg virker det nemlig som om du spør etter noen som kan være villig til å skrive oppgaver for deg. Lenke til kommentar
Machores Skrevet 27. oktober 2019 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2019 Absolutt ikke. Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 27. oktober 2019 Del Skrevet 27. oktober 2019 Absolutt ikke. Jeg antar det er svaret på begge spørsmålene mine. Da får du ha lykke til, tror ingen kommer til å hjelpe deg. Lenke til kommentar
Machores Skrevet 27. oktober 2019 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2019 Jeg antar det er svaret på begge spørsmålene mine. Da får du ha lykke til, tror ingen kommer til å hjelpe deg. Veldig nødvendig å ha med det på slutten? Lite å finne på? Vanskelig for tiden?7 Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 27. oktober 2019 Del Skrevet 27. oktober 2019 Veldig nødvendig å ha med det på slutten? Lite å finne på? Vanskelig for tiden?7 Nødvendig og nødvendig, jeg påpeker bare at bortimot ingen vil gidde å hjelpe noen som: Kun er villig til å beskrive det h*n trenger hjelp med over PM. Oppfører seg uhøflig mot de som ønsker å hjelpe på offentlige forum med en gang de foreslår noe h*n ikke er enig med. Hadde du selv giddet å hjelpe noen som krevde at du tok kontakt med h*n på direktemelding, og så svarte spydig til andre når h*n ikke fikk svarene h*n ønsket? Jeg ønsker deg faktisk lykke til, men jeg tror som sagt ingen gidder å hjelpe deg når du skriver og oppfører deg slik du gjør. Ingen her er interessert i å løse skoleoppgavene dine, men de fleste er villige til å hjelpe deg med å komme i gang. 2 Lenke til kommentar
Taurean Skrevet 27. oktober 2019 Del Skrevet 27. oktober 2019 Å hjelpes for en tråd ^^ Post problemet ditt her, så skal jeg se hva jeg kan gjøre. Lenke til kommentar
Machores Skrevet 28. oktober 2019 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2019 Det er ingen andre enn deg som har nevnt at jeg ønsker at andre gjør skoleoppgaven min. Tråden handler om at jeg vil ha noen til å PM så jeg kan beskrive problemene jeg sliter med ang. teksten. Jeg ser ikke på å kommentere ubetydelige skrivefeil på en tråd som handler om engelsk som veldig relevant, og ihvertfall ikke som "hjelp". Så dumt. Jeg håper du får noe mer produktivt å bruke tiden din på. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå