Gå til innhold

er dette tastaturet norskt?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har akkuratt kjøpt det tastaturet, og det er norsk og funker meget bra.

 

Det med F-tastene er at du kun trenger å trykke på F-låsen en gang slik at lampa lyser (holder seg når du slår av maskinen) og da funker de som ett vanlig tastatur.

 

Det eneste som er med det, er at det tar litt tid å vende seg til, det er litt mindre plass mellom tastene en det andre logitech tastaturet jeg brukte

Lenke til kommentar

Tastaturet er megabra, med stilig design i svart og sølv. Særlig liker jeg de litt lave, behagelige tastene. F-tasten burde ha vært slått av som default, slik at man kunne slå den på. Enig med MrLee der.

 

Vi ble forresten ikke så gode venner etter at jeg tømte en halv liter vann i det under BF1942, litt synd med moderne tastatur slik. De riktig gamle kunne vi rense under springen, bare vi husket å tørke dem etterpå.

Lenke til kommentar

Sitter nå og skriver på det tastaturet, det har litt lave taster, men god respons, bråker mindre en mange av de andre tastaturene jeg har. En annen ting er at jeg ikke bruker alle de tilleggsfunksjonene som er lagt inn, men det er vel så at det er vanskelig å lære en gammel hund nye triks :roll:

 

Så i forhold til pris så kan jeg anbefale dette :thumbs:

 

EDIT: En liten feil, det jeg har er trådløst, men ser ellers helt likt ut.

Endret av TheMatrix
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...