mbskywalker Skrevet 26. desember 2003 Del Skrevet 26. desember 2003 Logitech Internet Navigator Keyboard SE er dette norskt? Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 26. desember 2003 Del Skrevet 26. desember 2003 Selvfølgelig Lenke til kommentar
FuglFøniks Skrevet 26. desember 2003 Del Skrevet 26. desember 2003 Nei, det er israelsk Lenke til kommentar
The Silencer Skrevet 26. desember 2003 Del Skrevet 26. desember 2003 (endret) Jeg tror det er svensk. Det heter jo tross alt "Logitech Internet Navigator Keyboard SE" (SE=svensk...) Neida, det er norsk i den forstand at det er æ,ø,å taster (+andre ting) på det. Endret 26. desember 2003 av The Silencer Lenke til kommentar
rwx Skrevet 26. desember 2003 Del Skrevet 26. desember 2003 SE står for special edition.. som igjen betyr i dette tilfellet at det kommer i sort utgave.. Man kan også se utifra varenummer på logitech tastatur om det er norsk eller ikke.. alle som slutter på -0108 er norske tastatur. Lenke til kommentar
BlackDeath Skrevet 26. desember 2003 Del Skrevet 26. desember 2003 SE = Swedish Edition lol Lenke til kommentar
inSain Skrevet 26. desember 2003 Del Skrevet 26. desember 2003 skal vell litt litt får at mpx.no seller utenlandske tastatur ? Lenke til kommentar
Duron rocks Skrevet 26. desember 2003 Del Skrevet 26. desember 2003 Jeg tror det er svensk. Det heter jo tross alt "Logitech Internet Navigator Keyboard SE" (SE=svensk...) Nice den der Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 27. desember 2003 Del Skrevet 27. desember 2003 urk, om det er den versjonen som har sånn spesi knapp man må trykke på for å aktivere "F#" funksjonene? jeg hadde tenkt å kjøpe det, helt til jeg fant ut om det derre møkket.. ): Lenke til kommentar
AndersT2 Skrevet 27. desember 2003 Del Skrevet 27. desember 2003 Har akkuratt kjøpt det tastaturet, og det er norsk og funker meget bra. Det med F-tastene er at du kun trenger å trykke på F-låsen en gang slik at lampa lyser (holder seg når du slår av maskinen) og da funker de som ett vanlig tastatur. Det eneste som er med det, er at det tar litt tid å vende seg til, det er litt mindre plass mellom tastene en det andre logitech tastaturet jeg brukte Lenke til kommentar
baldviking Skrevet 27. desember 2003 Del Skrevet 27. desember 2003 Tastaturet er megabra, med stilig design i svart og sølv. Særlig liker jeg de litt lave, behagelige tastene. F-tasten burde ha vært slått av som default, slik at man kunne slå den på. Enig med MrLee der. Vi ble forresten ikke så gode venner etter at jeg tømte en halv liter vann i det under BF1942, litt synd med moderne tastatur slik. De riktig gamle kunne vi rense under springen, bare vi husket å tørke dem etterpå. Lenke til kommentar
PT Skrevet 27. desember 2003 Del Skrevet 27. desember 2003 MPX selger bare norske tastaturer, så du kan være helt trygg på at det er norskt. Hvis du mot alle odds får ett ikke-norskt tastatur er det bare til å klage til mpx Lenke til kommentar
cwerner Skrevet 27. desember 2003 Del Skrevet 27. desember 2003 SE= second edition Lenke til kommentar
TheMatrix Skrevet 27. desember 2003 Del Skrevet 27. desember 2003 (endret) Sitter nå og skriver på det tastaturet, det har litt lave taster, men god respons, bråker mindre en mange av de andre tastaturene jeg har. En annen ting er at jeg ikke bruker alle de tilleggsfunksjonene som er lagt inn, men det er vel så at det er vanskelig å lære en gammel hund nye triks Så i forhold til pris så kan jeg anbefale dette EDIT: En liten feil, det jeg har er trådløst, men ser ellers helt likt ut. Endret 27. desember 2003 av TheMatrix Lenke til kommentar
baldviking Skrevet 27. desember 2003 Del Skrevet 27. desember 2003 Lite tips: Alle tilleggsfunksjonene kan programmeres... Jeg ser heller ingen grunn for egen F-tast for lagre, skrive ut eller ny, bruker Ctrl-tastene, men en egen tast for å åpne skript som åpner et sett med nettsider, egen tast for kalkulatoren o.s.v har jeg klart å venne meg til... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå