opresterud Skrevet 26. desember 2003 Del Skrevet 26. desember 2003 Tenkte jeg skulle kjøpe Gran Turismo 3 og ett PS2 8MB minnekort fra Play.com i ett slikt 2-for-£30 tilbud (antar da at de sender dem som to pakker til £15 hver). Men på Gran Turismo 3 så sier de "PAL: Will play on UK Playstation2 only". Er det forskjelig "sone" på PS2 i UK og Norge, eller vil alt fra UK også fungere i Norge, siden begge er PAL maskiner? Ola Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 26. desember 2003 Del Skrevet 26. desember 2003 Sånn som jeg har forstått det så er PAL for stortsett hele Europa.Rett meg opp om jeg tar feil noen. Lenke til kommentar
lerkol Skrevet 26. desember 2003 Del Skrevet 26. desember 2003 Spill fra play.com fungerer på norske konsoller selv om det står at de bare fungerer på UK konsoll. Gjelder både PS2, GameCube og Xbox. Gjelder andre europeiske spillforhandlere også, amazon.co.uk etc.. Lenke til kommentar
opresterud Skrevet 26. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2003 Toppers Da får Play.com nok en bestilling fra meg, første gang på spill riktignok. Var såpass heldig å få PS2 til Jul av min kjære, først og fremst med tanke på WRC3. Har ikke fått en dyr "unyttig" gave på ca. 10 år tipper jeg, så dette var bra Ola Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå