bluescreen Skrevet 26. desember 2003 Del Skrevet 26. desember 2003 Jeg venter og venter på at Samsung eller en annen LCD-skjermleverandør skal få ut fingern og få slengt en 21" LCD-skjerm på markedet som har lavere en 20ms responstid.. Noen som vet om et slikt produkt for salg noe sted? Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 26. desember 2003 Del Skrevet 26. desember 2003 (endret) Du har vel kanskje sett denne LCD - Alt du trenger vite, og der står det at du skal ta responstiden med en klype salt.. Og trenger du virkelig 21"? Edit: Endret 26. desember 2003 av Ingardj Lenke til kommentar
bluescreen Skrevet 26. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2003 Ja, kan ikke gå ned fra 21", det blir jo et antiklimaks! Jeg er klar over at forskjellige produsenter måler responstiden forskjellig, men det gir uansett en pekepinn på hvor mye ghosting man kan forvente seg... Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 27. desember 2003 Del Skrevet 27. desember 2003 Eizo har en skjem du kanskje bør se på denne: http://www.eizo.com/products/lcd/l885/index.asp Eizo l885. Blir du paff av specksa blir du det garantert av prisen Lenke til kommentar
bluescreen Skrevet 28. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2003 Ja... eizo.. det kan jeg tenke meg! Sikkert i 30000kr klassen. Tenkte meg mer en skjerm i 10-15000kr klassen egentlig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå