Dufen Skrevet 22. oktober 2019 Del Skrevet 22. oktober 2019 (endret) Mitt skatteoppgjør for 2018 har jeg enda ikke mottatt, og siste utbetalingsdag er i morgen 23 oktober. Jeg har ikke fått utbetalingsmelding eller sett noe til oppgjøret på konto.Om jeg tar kontakt med skatteetaten på telefon får jeg tilbakemelding om at de ikke kan se enkeltsaker og progresjonen i enkeltsaker siden det er så stort volum av saker. Jeg får samtidig beskjed om at mail vil gi samme svar. Hva kan jeg forvente meg?Kan jeg nå risikere at et femsifret beløp jeg har krav på forsvinner i byråkrati? Endret 22. oktober 2019 av Dufen Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 22. oktober 2019 Del Skrevet 22. oktober 2019 Er i samme situasjon, ikke fått noe enda, har aldri fått det så sent før. Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 22. oktober 2019 Del Skrevet 22. oktober 2019 Dette er en foreløpig dato, det kan bli endringer. https://www.skatteetaten.no/person/skatt/skattekalender/ 1 Lenke til kommentar
Inge Rognmo Skrevet 24. oktober 2019 Del Skrevet 24. oktober 2019 Hva kan jeg forvente meg?Du kan forvente å få skatteoppgjøret den 23. oktober. (akkurat som meg, forøvrig.) Kan jeg nå risikere at et femsifret beløp jeg har krav på forsvinner i byråkrati?Nei. Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 24. oktober 2019 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2019 Du kan forvente å få skatteoppgjøret den 23. oktober. (akkurat som meg, forøvrig.) Kom idag. Ingen sms eller epost, sjekket at kontaktinfo er korrekt. Lenke til kommentar
Daxt3r Skrevet 2. november 2019 Del Skrevet 2. november 2019 Skatteoppgjeret skal komme seinast 6 veker ettar at du mottar brev om oppgjer(dette står i brevet) Kan soklart være at det er forsinka eller det kan være at det kjem på ein konto i banken du brukte før evt at du har gløymt å oppdatere kontonr(har sjølv gløymt dette). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå