Redaksjonen. Skrevet 22. oktober 2019 Del Skrevet 22. oktober 2019 Mystisk massedød blant muslinger forbløffer forskere Lenke til kommentar
aanundo Skrevet 22. oktober 2019 Del Skrevet 22. oktober 2019 Enda et signal om at det er tid for handling! Jeg er ikke spesielt glad i MDG, som vil stoppe byggingen av motorveier, men "stans i letingen etter olje og gass" er jeg enig i. Kanskje dette siste er viktigere enn veier. MDG vil også ut på havet for å høste energien fra vind og bølger, noe som kan skape de etterlengtede jobbene i alternativ industri til oljevirksomheten. Det vi finner av olje og gass heretter kan neppe pumpes opp likevel, da denne type artikler vil gjøre at det etter hvert kommer drastiske tiltak, som f. eks. forbud mot bruk av fossil energi. 2 Lenke til kommentar
NoirNow93 Skrevet 22. oktober 2019 Del Skrevet 22. oktober 2019 Leste feil. Trodde artikkelen sa "Mystisk massedød blant muslimer" 7 Lenke til kommentar
XIFXEGLO Skrevet 22. oktober 2019 Del Skrevet 22. oktober 2019 Enda et signal om at det er tid for handling! Jeg er ikke spesielt glad i MDG, som vil stoppe byggingen av motorveier, men "stans i letingen etter olje og gass" er jeg enig i. Kanskje dette siste er viktigere enn veier. MDG vil også ut på havet for å høste energien fra vind og bølger, noe som kan skape de etterlengtede jobbene i alternativ industri til oljevirksomheten. Det vi finner av olje og gass heretter kan neppe pumpes opp likevel, da denne type artikler vil gjøre at det etter hvert kommer drastiske tiltak, som f. eks. forbud mot bruk av fossil energi. Nå er det tvilsomt at oljeindustrien har hatt noe som helst å gjøre med denne saken. Oppdrettsnæringen derimot, som pumper dritt ut i samtlige norske fjorder, og sprer sykdommer, reduserer artsmangfold, bidrar til både matmangel og regnskoghogst i en spinnvill søken etter billigst mulig fôr i form av soya og trålbare småfisk.... jo deeet skal vi leve av i framtiden. 1 Lenke til kommentar
aanundo Skrevet 22. oktober 2019 Del Skrevet 22. oktober 2019 Nå er det tvilsomt at oljeindustrien har hatt noe som helst å gjøre med denne saken. Oppdrettsnæringen derimot, som pumper dritt ut i samtlige norske fjorder, og sprer sykdommer, reduserer artsmangfold, bidrar til både matmangel og regnskoghogst i en spinnvill søken etter billigst mulig fôr i form av soya og trålbare småfisk.... jo deeet skal vi leve av i framtiden. "I Nord-Amerika regner man med at 71 prosent av de rundt 300 forskjellige artene av ferskvannsskjell er truet." Litt forhastet å skylde på oppdrettsnæringen, ut fra det sitatet sier. 1 Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 22. oktober 2019 Del Skrevet 22. oktober 2019 (endret) Enda et signal om at det er tid for handling! Jeg er ikke spesielt glad i MDG, som vil stoppe byggingen av motorveier, men "stans i letingen etter olje og gass" er jeg enig i. Kanskje dette siste er viktigere enn veier. MDG vil også ut på havet for å høste energien fra vind og bølger, noe som kan skape de etterlengtede jobbene i alternativ industri til oljevirksomheten. Det vi finner av olje og gass heretter kan neppe pumpes opp likevel, da denne type artikler vil gjøre at det etter hvert kommer drastiske tiltak, som f. eks. forbud mot bruk av fossil energi. Ojle og gass vil dø ut om 50-100år uten MDG Å ha vindmøller på havet er ok, men dyrere å vedlikehold enn på land, så ja takk begge deler. MDG er "bare" opptatt på miljø spørsmålet, hva med resten av postene på statbudsjettet? https://www.youtube.com/results?search_query=norsk+laks+giftig Så for du vurdere selv? Endret 22. oktober 2019 av Kjetil Lura Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 22. oktober 2019 Del Skrevet 22. oktober 2019 (endret) Det blir ikke et miljøparti av å bruke ordet i navnet. MDG forsøker å rasere det samfunnet og de fremskritt vi har. Man trenger ikke tråsykkel for å komme seg fra A til B hvis man har lagt ned B. Endret 22. oktober 2019 av BadCat 2 Lenke til kommentar
hoj Skrevet 22. oktober 2019 Del Skrevet 22. oktober 2019 "Bunnen vil bli forandret, og fisk og andre dyr vil være annerledes. Elven vil lukte og se annerledes ut." Og dette skal vi tro på? Her snakker vi om økologer som er på pengejakt! 3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå