Gå til innhold

[PL] Sheffield United - Arsenal

Liquidkey

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvis Unai får fornyet med Arsenal skjønner jeg ingenting. Har ikke løftet oss på noen som helst måte.

Alle piler peker mot at vi har blitt langt svakere. Defensivt spesielt er det helt bånn.

Vi skaper mindre enn før, slipper til flere sjanser enn før og midtbanen presterer i absolutt bunnsjiktet i ligaen. Da vinner man ikke

Endret av Benbjo
Lenke til kommentar

Føler ikke stallen er så ille heller. Burde være mulig å få mer ut av gutta.

Hovedproblemet er at vi har en midtbane som ikke fungerer og et forsvar bestående av spillere som gjør håpløse feil hver kamp. Krydre litt med å forsøke seg på å spille seg ut bakfra og feile totalt, ja da er man i trøbbel.

Lenke til kommentar

Jeg synes også det var flere positiver hvis du ser enkeltspillere isolert.

Pepe svært positiv, spesielt i førsteomgang. Saka er et stort talent, men burde vært byttet ut i stedet for Pepe etter min mening. Laca hadde et godt innhopp, men kan ikke skape sjanser alene. Ekstremt sterk i kroppen og gjør det han kan for å bidra. 

Chambers er viktig bakover, men fryktelig upresis fremover i dag. Tierny og Bellerin kommer til å føles som en revolusjon på kantene. 

Ceballos med sesongens dårligste innhopp. Gjorde stort sett alt under forventet. Xhaka skuffende nok en gang. Synes han bremser opp spillet for ofte og lager noen meningsløse frispark. Spiller alltid ballen litt bak spillere på løp. 

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...