SuperJo Skrevet 26. desember 2003 Del Skrevet 26. desember 2003 Hei ! Jeg har et litt kjipt problem... Jeg har en DVD+R/RW brenner og ei DVD+RW plate. Nå har jeg fylt opp plata, og vil gjerne få tømt den i igjen ( formatere den på nytt ). Jeg er ingen erfaren DVD-brenner, men hvis jeg har skjønt det rett så støtter ikke WinXP DVD+ formatet helt (?). Jeg har Nero 5.5 ( ikke 6 desverre ) og når jeg trykker på "slett alle data", så tror WinXP og Nero at det er ei CD-RW plate, eller at det ikke finnes ledig plass på den Mao. så får jeg aldri ei tom DVD+RW plate og kan ikke få brukt den mer hvis ingen har/vet råd ? Hadde vært Supert hvis noen kunne hjelpe meg, da jeg ikke er noen ekspert ! Har prøvd å brenne ut en .avi film som DVD (.vob) et par ganger nå uten at det funker.... feilmeldinga kommer etter 2,5 timer... tar jo så j***li med tid å konvertere ! Så jeg tror at feilen er at det ikke finns noe plass på DVD+RW plata Takker for alle svar og fortsatt God Jul Lenke til kommentar
Onkel Skrevet 26. desember 2003 Del Skrevet 26. desember 2003 Kanskje jeg tar feil, men jeg mener å ha hørt at du må opp på Nero 6 for å brenne DVD. Men det er jo rart at den skulle sette i gang å brenne i det hele tatt da... Lenke til kommentar
MorePower Skrevet 26. desember 2003 Del Skrevet 26. desember 2003 Prøv å brenne på den uten å tømme den først. Nero skal si ifra om at det er ei plate med data på og at disse vil bli slettet for å få plass til den nye kompilasjonen. Lenke til kommentar
SuperJo Skrevet 26. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2003 Takk for svar Ikkeno problem å brenne i Nero 5.5, så det er ikke der det ligger .... Skjønner hva du mener, MorePower, men jeg prøver bare få tømt plata i Nero 5.5 Til selve brenninga bruker jeg NeroVision Express 2. Det er supert for å gjøre om f. eks DivX til DVD osv. Problemet oppstår når jeg ikke har noe tomt medium å brenne til.... irriterer meg mycketmycket at jeg må konvertere .avi fila på nytt hver gang jeg prøver. Det i seg selv tar jo nesten 2,5 timer Any suggestions ? Forslag ? Hjelp ? Lenke til kommentar
MorePower Skrevet 26. desember 2003 Del Skrevet 26. desember 2003 Har ikke erfaring med det programmet du nevner. Men når du konverterer fila, vil jeg tro den blir liggende i ei temp mappe, siden du må gjøre det på nytt for hver gang. Hvis du går i temp mappa og kopierer "imaget" til en annen plass på disken, før du prøver å brenne det og får feilmelding, skal du kunne slippe å gjøre det på nytt hver gang noe skjærer seg. Vet ikke om det er slik, bare en tanke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå