Paal Kvamme Skrevet 21. oktober 2019 Del Skrevet 21. oktober 2019 Nå blir ringen-taxien elektrisk Lenke til kommentar
FrihetensRegn Skrevet 21. oktober 2019 Del Skrevet 21. oktober 2019 Hvor mange runder greier den før den må lades? Lenke til kommentar
Ketill Jacobsen Skrevet 21. oktober 2019 Del Skrevet 21. oktober 2019 "Amatørfotografer står hele dagen og filmer banen, i håp om å fange spektakulære krasj som de kan dele på YouTube". Jeg har både kjørt på Ringen og sett andre kjøre utallige ganger. Men aldri har jeg stått og ventet på krasj, bare god og spektakulær kjøring. Men artikkelforfatter snakker kanskje om egne forventninger? 1 Lenke til kommentar
kremt Skrevet 21. oktober 2019 Del Skrevet 21. oktober 2019 "Amatørfotografer står hele dagen og filmer banen, i håp om å fange spektakulære krasj som de kan dele på YouTube". Jeg har både kjørt på Ringen og sett andre kjøre utallige ganger. Men aldri har jeg stått og ventet på krasj, bare god og spektakulær kjøring. Men artikkelforfatter snakker kanskje om egne forventninger? AutoAddiction har nettopp blitt bannet fra å filme der hvertfall.De påstod det var privat grunn og at alle krasjvideoene ga banen dårlig rykte. 1 Lenke til kommentar
Espen Hugaas Andersen Skrevet 22. oktober 2019 Del Skrevet 22. oktober 2019 Hvor mange runder greier den før den må lades?Sikkert rundt 5 runder. Men for best ytelse bør de lade mellom hver runde. 2 Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 22. oktober 2019 Del Skrevet 22. oktober 2019 Det er ikke stort verre enn å ha flere biler disponible. De støver ikke ned uansett. 1 Lenke til kommentar
Ove Kvam Skrevet 22. oktober 2019 Del Skrevet 22. oktober 2019 Hvor mange runder greier den før den må lades?Sikkert rundt 5 runder. Men for best ytelse bør de lade mellom hver runde. Så at en av sjåførene hadde kjørt 5 runder uten lading, ja. Og han mente at bensinutgaven av Jaguaren også klarte 5 runder mellom hver tanking. 2 Lenke til kommentar
Ove Kvam Skrevet 22. oktober 2019 Del Skrevet 22. oktober 2019 "Nürburgring er en over to mil lang manndomsprøve med 73 svinger og byr på en høydeforskjell på over 600 meter." Høydeforskjellen er drøyt 300 meter, ikke 600. Lenke til kommentar
tow Skrevet 22. oktober 2019 Del Skrevet 22. oktober 2019 Hvor mange runder greier den før den må lades?Sikkert rundt 5 runder. Men for best ytelse bør de lade mellom hver runde. Det er ikke merkbar nedgang i ytelse før batteriet er nesten tomt. Lenke til kommentar
daruu Skrevet 22. oktober 2019 Del Skrevet 22. oktober 2019 Sikkert ikke kjedelig i elektrisk, men en god del av opplevelsen er nå lyden spør du meg.... Koste meg ei runde i denne her i vår! 3 Lenke til kommentar
Sturle S Skrevet 22. oktober 2019 Del Skrevet 22. oktober 2019 Sikkert ikke kjedelig i elektrisk, men en god del av opplevelsen er nå lyden spør du meg.... Du høyrer lyden betre utan ein eksosmotor som bråkar. :-) 5 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå