NTB - digi Skrevet 21. oktober 2019 Del Skrevet 21. oktober 2019 Indisk politi slo til mot mistenkte datasvindlere Lenke til kommentar
geir__hk Skrevet 21. oktober 2019 Del Skrevet 21. oktober 2019 Kan bekrefte å ha fått et antall slike oppringinger siste året. De pleier å ringe innafor arbeidstiden, noe som egentlig er litt dumt om man ønsker å kaste bort tiden dems på tullprat Siste to oppringinger var litt merkelige, da presenterte dem seg før de la på. Lenke til kommentar
madammim Skrevet 21. oktober 2019 Del Skrevet 21. oktober 2019 Har også dratt ut tiden et par ganger ved å følge instruksjonene deres. På en Linux Mint maskin. Han ene forstod det etter hvert, og "ledet meg inn på rett vei". Da mistet jeg plutselig nettforbindelsen... Har i det siste kun besvart anrop og lagt fra meg telefonen. 2 Lenke til kommentar
FB.4229871316 Skrevet 22. oktober 2019 Del Skrevet 22. oktober 2019 Kan bekrefte å ha fått et antall slike oppringinger siste året. De pleier å ringe innafor arbeidstiden, noe som egentlig er litt dumt om man ønsker å kaste bort tiden dems på tullprat Siste to oppringinger var litt merkelige, da presenterte dem seg før de la på. Jeg får stadig telefoner også. Svarer ikke lenger jeg... Men det er ikke sikkert det er de samme som er tatt. 1 Lenke til kommentar
Empress Skrevet 22. oktober 2019 Del Skrevet 22. oktober 2019 Hvor mange har de som ringer egentlig når de ringer meg alene to ganger i uka? ;S 3 Lenke til kommentar
Sutcivni_XX Skrevet 22. oktober 2019 Del Skrevet 22. oktober 2019 Trikset er å svare "OK" eller "Mhhhm" alle ganger de forventer et svar. Med forskjellig tonefall. Da kan man ha en lang samtale med dem, samtidig som man jobber eller gjør andre ting. Tar 1% hjernekapasitet å gjøre dette, også drar man tiden ganske bra ut for dem Tar faktisk litt tid før de merker det..... Og det er mindre tid dem har til å svindle andre. 3 Lenke til kommentar
eidane Skrevet 22. oktober 2019 Del Skrevet 22. oktober 2019 det er folk som faktisk har det som hobby å komme seg inn på disse sentrene. de sender ofte informasjonen/beviser videre til indisk/amerikansk/britisk politi, som da henlegger saken, dette er sannsynlig noen ikke betalte beskyttelses pengene sine i tide,eller at noe faktisk fik fingeren i noen resurser som politiet i India tydelig ikke har ellers. ellers hadde det vært flere av disse som hadde blitt tatt ned for mistanke om nettopp dette problemet. 1 Lenke til kommentar
Sandormen Skrevet 22. oktober 2019 Del Skrevet 22. oktober 2019 Fae’me på tide. 2 nede, Gu’ vet hvor mange tilbake. Fikk en i sist uke på tråden. Hadde desverre ikke tid til å plage ham. Så jeg tok en ny vri, og sa han hadde feil nummer, at jeg ikke har noen computer... For første gang noensinne ringte de ikke tilbake. ?? 1 Lenke til kommentar
Sandormen Skrevet 22. oktober 2019 Del Skrevet 22. oktober 2019 God underholdning; søk etter ‘Scamming a scammer’ på Youtube. ?? Lenke til kommentar
G Skrevet 23. oktober 2019 Del Skrevet 23. oktober 2019 (endret) Har fortsatt tilgode å aldri å ha fått en slik oppringning. Montro hvordan dere er rigget til for at de kan nå dere? Men det skal visst være så mye av slikt at kanskje jeg også en dag får disse oppringningene. På mobil så kan man blokkere nummere selv også. Greit å vite.. Er noen som har det morro med det: Endret 23. oktober 2019 av G Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå