brukernavn331 Skrevet 21. oktober 2019 Del Skrevet 21. oktober 2019 Har fått dette problemet de siste dagene. Skriver jeg en melding til noen på Messenger, feks "Hei, hvordan går det?" og skriver litt frem og tilbake, så lukker jeg appen og går tilbake igjen til samtalen, da står "hei, hvordan går det?" skrevet klart og klar til å sendes. Dette er sinnsykt irriterende fordi jeg må viske ut hele meldingen før jeg kan skrive en ny. Det er helt tilfeldig hvilke samtaler det gjelder. Har prøvd å reintallere Messenger to ganger uten at det hjelper. Noen som har vært borti dette før og fått til en løsning? Lenke til kommentar
bbios Skrevet 21. oktober 2019 Del Skrevet 21. oktober 2019 Ik vært borti akkurat dette, men prøvd å "force restart" telefonen? Lenke til kommentar
brukernavn331 Skrevet 21. oktober 2019 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2019 Telefonen responderer jo. Blir det ikke det samme som å restarte? Lenke til kommentar
Xphylion Skrevet 22. oktober 2019 Del Skrevet 22. oktober 2019 Test og slett messenger, lukk alle apper som ligger i bakgrunnen og kjører, deretter ta en restart av telefonen og installer messenger igjen etterpå. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 22. oktober 2019 Del Skrevet 22. oktober 2019 Hvilken telefon er det? Operativsystem og versjon? Har du installert en 3.parts tastaturapp som forsøker å være smartere enn den (og du) har godt av? Lenke til kommentar
brukernavn331 Skrevet 22. oktober 2019 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2019 Har prøvd alt. Tilogmed fabrikkinnstilt telefonen. iPhone 11 pro med iOS 13.1.3. Jeg mistenkte først at problemet var Gboard, men jeg har prøvd å slette den og Messenger, så installert Messenger igjen uten Gboard til ingen nytte. Klarer ikke helt å skjønne hva som trigger det her. For det er ikke alltid det skjer, men når det først skjer så kommer da den ferdigskrevne meldingen rundt 5-6 ganger etter hverandre så funker det fint igjen. Lenke til kommentar
bbios Skrevet 22. oktober 2019 Del Skrevet 22. oktober 2019 Kan d være kun messenger appen som tulle? På min en stund etter en samtale, dukker det opp ulest melding på fb appen , men ingen ulest på messenger.. prøvde slette, restart,tømme cache. Så prøvde å merke en samtale ulest, så lese på nytt og da forsvant d. Lenke til kommentar
Kjell Olaf Winther Skrevet 22. oktober 2019 Del Skrevet 22. oktober 2019 (endret) Samme, enten du er ute eller inne på WiFi. Mange innstillinger på en iPhone.Mange innstillinger på Messenger. Sjekk Google og se hva du finner. PS: Ellers er det to måter å bruke Facebook/Messenger. Som app, eller via nettleser. Litt forskjell vil du merke. Endret 22. oktober 2019 av Kjell Winther Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 22. oktober 2019 Del Skrevet 22. oktober 2019 Regner med du har forsøkt å logge ut av messenger/facebook på ALLE enheter? Lenke til kommentar
brukernavn331 Skrevet 22. oktober 2019 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2019 Håpet det var Messenger-appen som tullet, men det kom en oppdatering igår men til ingen hjelp. Det rare er at det skjedde helt ut av det blå, på samme versjon som har fungert hele tiden. Skal forsøke å logge ut av alle enheter og se da Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 23. oktober 2019 Del Skrevet 23. oktober 2019 Håpet det var Messenger-appen som tullet, men det kom en oppdatering igår men til ingen hjelp. Det rare er at det skjedde helt ut av det blå, på samme versjon som har fungert hele tiden. Skal forsøke å logge ut av alle enheter og se da Innstillinger i FB-appen - sikkerhet og personvern. Der kan man se hvor man er innlogget og logge ut av alle samtidig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå