eiriksen Skrevet 26. desember 2003 Del Skrevet 26. desember 2003 Ja, i går tok jeg turen inn i pcen min for å sjekke om jeg kunne bytte litt minnebrikker, men det kunne jeg ikke. For å få tilgang til brikkene koblet jeg alt fra floppy disken som virket før, når jeg koblet den tilbake var det bare en IDE kabel som gikk inn, mener å huske at de skulle være en strømkabel også. Når jeg startet pcen fikk jeg en sånn error, tok å prøvde alt mulig inn i pcen, snudde dem opp ned og alt annet. Til slutt valgte jeg bare å koble den ut og disable Floppy i BIOS siden den forstatt maste om den erroren. Burde jeg da ta å fjerne kabelen fra hovedkortet, slik at den ikke driver å dingler inni dere? Kanskje den kommer borti noe så det kortsluttet? Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 26. desember 2003 Del Skrevet 26. desember 2003 Det skal være en liten strømkabel til floppyen..... Lenke til kommentar
BlackDeath Skrevet 26. desember 2003 Del Skrevet 26. desember 2003 Ser ut som den lille enden: http://www.microplex.no/rubweb/php/rd.php?grp=3400&toc=3480 Lenke til kommentar
eiriksen Skrevet 26. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2003 Det skal være en liten strømkabel til floppyen..... Vet det, men problemet var at enten så funket floppyen før uten den, eller så har den blitt borte? Kanskje jeg koblet litt feil? Ser ut som den lille enden: http://www.microplex.no/rubweb/php/rd.php?grp=3400&toc=3480 Det er en sånn 3 pins kabel ja Får sjekke i morgen, gidder ikke i dag. Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 26. desember 2003 Del Skrevet 26. desember 2003 Såvidt jeg har forstått så har du rota bort strømbabelen til floppy'n,og tror strøm er en trådløs teknologi Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 26. desember 2003 Del Skrevet 26. desember 2003 Såvidt jeg har forstått så har du rota bort strømbabelen til floppy'n,og tror strøm er en trådløs teknologi ikke værst..... Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 26. desember 2003 Del Skrevet 26. desember 2003 Enten så hadde den ikke strømkabel fra før av og virket IKKE, eller så hadde den strømkabel før og virket, men kabelen har nå blitt borte. Finn igjen strømkabelen du, så virker den nok igjen. Lenke til kommentar
BlackDeath Skrevet 26. desember 2003 Del Skrevet 26. desember 2003 Humor... Vet det, men problemet var at enten så funket floppyen før uten den, eller så har den blitt borte? Kanskje jeg koblet litt feil? hehe Lenke til kommentar
eiriksen Skrevet 26. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2003 Jaja, kanskje driti meg litt ut nå. Tror jeg har funnet ut problemet, koblet feil strømkabel til brenneren slikt at den som skulle til floppyen ikke rakk fram. Men, jeg fikser det i morra Lenke til kommentar
BlackDeath Skrevet 26. desember 2003 Del Skrevet 26. desember 2003 Hehe Du er ikke ensom om å drite deg ut!! Lenke til kommentar
eiriksen Skrevet 26. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2003 Hehe Du er ikke ensom om å drite deg ut!! Nei, ble litt frustrert i går, litt trøtt også. Trøtt+frustrert+pc-bygging= Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå