Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

internett hjelp!

Anbefalte innlegg

jeg skal ha data på rommet mitt (har bestilt) så har vi hoved dataen oppe, det vil si ca. 5m kabel... en kamerat sa at siden vi hadde telenor adsl og nettverkskort var intrigert til hovedkortet trengte jeg bare en router og kabel siden begge skulle kunne være på data samtidig... stemmer dette og noen som har noen andre tips osv!!! takk for alle svar

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ja, Men Jeg Har Hørt At Dette Gjør Internettforbindelsen Litt Treg Pr. Datamaskin.

Er Det Ikke Slik At Begge Datamaskinene Da Deler Samme Hastighet, så Hver Datamaskin Får Halvert Hastigheten Hvis Begge Er Online. Jeg Har Upc Chello, Og De Ba Meg Oppgradere Til Chello Plus Hvis Jeg Skal Ha Nettverk ( 2 Dataer Med Nett ). Svindler De Meg Da?

Lenke til kommentar
Ja, Men Jeg Har Hørt At Dette Gjør Internettforbindelsen Litt Treg Pr. Datamaskin.

Er Det Ikke Slik At Begge Datamaskinene Da Deler Samme Hastighet, så Hver Datamaskin Får Halvert Hastigheten Hvis Begge Er Online. Jeg Har Upc Chello, Og De Ba Meg Oppgradere Til Chello Plus Hvis Jeg Skal Ha Nettverk ( 2 Dataer Med Nett ). Svindler De Meg Da?

Nei, disse routene fordeler ikke båndbredde så så lenge man ikke bruker nettet på den ene maskinen vil du ha full hastighet, Chello Plus er svjv at du får tildelt IP-er fra de slik at man slipper og bruke en router.

Lenke til kommentar

Off topic:

Jeg prøver å finne ut om du skriver hvert ord med stor bokstav ironisk for å plagiere noen andre i tråden, men jeg finner liksom ikke noe grunnlag...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...