*oslo* Skrevet 26. desember 2003 Del Skrevet 26. desember 2003 jeg skal ha data på rommet mitt (har bestilt) så har vi hoved dataen oppe, det vil si ca. 5m kabel... en kamerat sa at siden vi hadde telenor adsl og nettverkskort var intrigert til hovedkortet trengte jeg bare en router og kabel siden begge skulle kunne være på data samtidig... stemmer dette og noen som har noen andre tips osv!!! takk for alle svar Lenke til kommentar
Tommy123 Skrevet 26. desember 2003 Del Skrevet 26. desember 2003 Det går bra. Med routeren tilkoblet adsl modemet er det bare å legge kabler fra routeren til pc'ene, og dere har internett og nettverk. - Etter litt konfigurering og innstilling. Lenke til kommentar
mobil_brukeren Skrevet 26. desember 2003 Del Skrevet 26. desember 2003 (endret) det er det samme om det er intigrer i hk eller ikke bare du har et netverkskort i pcen så trenger du en adsl router og netverkskabler (cat5) 1 til hver av pcene så skal det funke(du må konfigurer routern også da) Endret 26. desember 2003 av mobil_brukeren Lenke til kommentar
Duron rocks Skrevet 26. desember 2003 Del Skrevet 26. desember 2003 Ja du trenger ikke mer enn det. Det er helt riktig. Lenke til kommentar
Lanka Skrevet 30. desember 2003 Del Skrevet 30. desember 2003 Ja, Men Jeg Har Hørt At Dette Gjør Internettforbindelsen Litt Treg Pr. Datamaskin. Er Det Ikke Slik At Begge Datamaskinene Da Deler Samme Hastighet, så Hver Datamaskin Får Halvert Hastigheten Hvis Begge Er Online. Jeg Har Upc Chello, Og De Ba Meg Oppgradere Til Chello Plus Hvis Jeg Skal Ha Nettverk ( 2 Dataer Med Nett ). Svindler De Meg Da? Lenke til kommentar
agvg Skrevet 30. desember 2003 Del Skrevet 30. desember 2003 Ja, Men Jeg Har Hørt At Dette Gjør Internettforbindelsen Litt Treg Pr. Datamaskin. Er Det Ikke Slik At Begge Datamaskinene Da Deler Samme Hastighet, så Hver Datamaskin Får Halvert Hastigheten Hvis Begge Er Online. Jeg Har Upc Chello, Og De Ba Meg Oppgradere Til Chello Plus Hvis Jeg Skal Ha Nettverk ( 2 Dataer Med Nett ). Svindler De Meg Da? Nei, disse routene fordeler ikke båndbredde så så lenge man ikke bruker nettet på den ene maskinen vil du ha full hastighet, Chello Plus er svjv at du får tildelt IP-er fra de slik at man slipper og bruke en router. Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 31. desember 2003 Del Skrevet 31. desember 2003 Ja, Men Jeg Har Hørt At Dette Gjør Internettforbindelsen Litt Treg Pr. Datamaskin. Er Det Ikke Slik At Begge Datamaskinene Da Deler Samme Hastighet, så Hver Datamaskin Får Halvert Hastigheten Hvis Begge Er Online. Jeg Har Upc Chello, Og De Ba Meg Oppgradere Til Chello Plus Hvis Jeg Skal Ha Nettverk ( 2 Dataer Med Nett ). Svindler De Meg Da? Off topic: Jeg prøver å finne ut om du skriver hvert ord med stor bokstav ironisk for å plagiere noen andre i tråden, men jeg finner liksom ikke noe grunnlag... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå