mobil_brukeren Skrevet 26. desember 2003 Del Skrevet 26. desember 2003 Hei.. finnes det no program som jeg kan legge inn på den så jeg kan filme med den? Takker for svar! Lenke til kommentar
mbskywalker Skrevet 26. desember 2003 Del Skrevet 26. desember 2003 det går ikke.. Lenke til kommentar
molna Skrevet 26. desember 2003 Del Skrevet 26. desember 2003 Nei. Noe slikt kan heller ikke lages, siden man ikke kan aksessere kameraet via java på 3200 desverre. Eneste muligheten er hvis Nokia hardcoder slikt i en kommende firmware. Lenke til kommentar
mobil_brukeren Skrevet 26. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2003 bare lurte siden når du har tenkt til å ta bilde så er det jo akkuratt som en film liksom Lenke til kommentar
hei_det_er_robin Skrevet 26. desember 2003 Del Skrevet 26. desember 2003 Burde vel gå og lege et java program som tar masse bilder og lager en animasjon ihvertfall.. Det kan vel ikke være så vanskelig .. Hvis man kan kode i Java that is... Lenke til kommentar
Habla Skrevet 26. desember 2003 Del Skrevet 26. desember 2003 Mobilbrukeren..når jeg ser på ikonet ditt slår det meg at din pappa lurer deg når han sier at du er flink til å kjøre moped...lol HablaGetitontheroad Lenke til kommentar
henrikgr Skrevet 26. desember 2003 Del Skrevet 26. desember 2003 Det burde ikke være en umulighet og få til film for det burde da gå ann og lage et javaprogram som lagrer det skjermen viser før du tar bilde?kameraet "filmer" jo på en måte da... Lenke til kommentar
mobil_brukeren Skrevet 27. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2003 Mobilbrukeren..når jeg ser på ikonet ditt slår det meg at din pappa lurer deg når han sier at du er flink til å kjøre moped...lol HablaGetitontheroad for det første det er ikke en moped det er en 250 ccm men 20 hester som heter trial sykkel for det andre så er det bilde av når vi akkuratt hadde kjøpt den når vi kom hjem... tilbake til topic: Jeg skal sjekke litt mere rundt på internet og se hva jeg finner Lenke til kommentar
mbskywalker Skrevet 28. desember 2003 Del Skrevet 28. desember 2003 ende mer offtopic: en 250 med bare 20hester?! Lenke til kommentar
mobil_brukeren Skrevet 28. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2003 ende mer offtopic: en 250 med bare 20hester?! jepp den er ikke laget for fart og er lavft gira så jeg skal få sikelig drag når jeg skal opp på ting..... Lenke til kommentar
Normann Skrevet 28. desember 2003 Del Skrevet 28. desember 2003 Oi, så spennende off-topic snakk... Lenke til kommentar
molna Skrevet 28. desember 2003 Del Skrevet 28. desember 2003 det burde da gå ann og lage et javaprogram som lagrer det skjermen viser før du tar bilde? Som sagt, man kan ikke aksessere kameraet via java på 3200. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå