_dundun_ Skrevet 26. desember 2003 Del Skrevet 26. desember 2003 (endret) En ferdigkodet side som jeg har mekka på en stund nå, er bygget opp fleksibelt rundt databaser sånn at alt kan byttes ut uten å endre noe særlig på koden. Sjekk ut de forskjellige utseendene under 'design' i menyen... Siden er sjekket i, og skal fungere perfekt i, Opera, IE, Mozilla og Safari; men si gjerne ifra dersom dere finner feil! Siden ligger på www.skeib.com a. edit: Glemte link Endret 26. desember 2003 av skeib Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 26. desember 2003 Del Skrevet 26. desember 2003 (endret) Link? Endret 26. desember 2003 av HalTan Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 26. desember 2003 Del Skrevet 26. desember 2003 (endret) SKal vi se.... * Savner en slags "kant" rundt det hele, ser liksom litt uferdig ut. * DETTE designet var desidert styggest. * På DETTE designet blir teksten utydelig fordi det er rotete bakgrunn i omtrentlig samme farge. Og lilla border rundt de forskjellige valgene i designmenyen hører ikke hjemme der at all. * Underline på linker = no good. * For mange forskjellige menyitems = no good. Du kunne nesten trengt undermenyer. * DU er litt FOR hot Endret 26. desember 2003 av HalTan Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 26. desember 2003 Del Skrevet 26. desember 2003 (endret) Smooth side! Ganske kult at man kan velge hvilke templates man vil ha, men hadde jeg vært deg, ville jeg ha satt en annen template som "default". Den kretskort-saken var mindre pen. Får intrykk av at du er flink til å kode, ettersom det er en egen side for snitt og greier på siden din. Godt jobbet! EDIT: Som HalTan sier, teksten blir litt borte, det kan være en fordel å sette mindre opacity i templaten bak tekstfeltet, slik at teksten kommer tydeligere fram. Endret 26. desember 2003 av flodhest Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 26. desember 2003 Del Skrevet 26. desember 2003 Hos meg var da http://www.stud.ntnu.no/~kvasbo/index.php default.. menmen Lenke til kommentar
_dundun_ Skrevet 26. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2003 Det er ingen default design, hver besøkende får tildelt et tilfeldig utseende når siden åpnes, og dette huskes i en time etter siste klikk. Skal se litt på det med opacity, får kanskje gjøre bakgrunnen litt lysere på et par av templatene. Lenke til kommentar
Smidt Skrevet 26. desember 2003 Del Skrevet 26. desember 2003 det eneste jeg kan skifte på er bakgrunnen i innholdsboksen (Opera (7.22)) har ikke testet i IE, mulig det er forskjellig der. tja ellers for lang meny. stilig design, ville gått for en annen font, kanskje annen farge i menyen og Lenke til kommentar
PT Skrevet 26. desember 2003 Del Skrevet 26. desember 2003 det eneste jeg kan skifte på er bakgrunnen i innholdsboksen (Opera (7.22) Trykk F5, så funker det Lenke til kommentar
Smidt Skrevet 26. desember 2003 Del Skrevet 26. desember 2003 det eneste jeg kan skifte på er bakgrunnen i innholdsboksen (Opera (7.22) Trykk F5, så funker det ah. likte ikke det designet med Base02 fonten i headeren, Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå