Svein M Skrevet 29. oktober 2019 Del Skrevet 29. oktober 2019 (endret) Om du vil bygge ny så ville jeg gått for noe slikt (og dette gir deg en god ide om det er lurt å oppgradere eller bygge nytt, jeg heller litt til at det er best å vente litt også bygge nytt): Kabinett: Fractal Design Define C Hovedkort: MSI B450 Gaming Plus Max Prosessor: AMD Ryzen 5 3600 Skjermkort: Et kort med GeForce GTX 1660 TI eller GeForce GTX 1660 Minne: Corsair Vengeance LPX 3000MHz CL15 16GB SSD: Intel 660p Series M.2 2280 SSD 1TB Strømforsyning: EVGA GQ 650W (ca 9000-10000 kr + windows lisens) Endret 29. oktober 2019 av Svein M Lenke til kommentar
cecs Skrevet 30. oktober 2019 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2019 (endret) Jeg syne det et utrolig bra at dere tar dere til til å svare, så tusen takk igjen Men for å oppklare en ting, ser det er noen som refererer til han, jeg er en dame på 39 år, snart 40 Jeg har åpnet kabinettet, og fjernet støv, til og med puttet inn noen ekstravifter, da det ble litt varmt til tider. Kabinett viftene er av silent type. Cpu kjøler også.. Jeg spiller hovedsaklig mindecraft med mods, men innimellom litt forskjellig.... Jeg kommer til å kjøpe meg et RTX kort, da det kommer noen kule oppdateringer på minecraft neste år... , og det kommer sikkert det til å holde til mitt bruk en god stund? Dette skjermkortet, fungerer bra det?? https://www.komplett.no/product/1120717/datautstyr/pc-komponenter/skjermkort/gigabyte-geforce-rtx-2060-oc eller??? https://www.komplett.no/product/1120472/datautstyr/pc-komponenter/skjermkort/gainward-geforce-rtx-2060-phoenix# Men etter et skjermkort hva bør investere i etter det?? Endret 30. oktober 2019 av cecs Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 30. oktober 2019 Del Skrevet 30. oktober 2019 Men for å oppklare en ting, ser det er noen som refererer til han, jeg er en dame på 39 år, snart 40 Og da tikket det inn mange meldinger i innboksen din 1 Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 30. oktober 2019 Del Skrevet 30. oktober 2019 Og da tikket det inn mange meldinger i innboksen din Minecraft trenger ikke rtx kort, men raskere cpu. Har jeg feil? Og mod, seriøst? Lenke til kommentar
zlpw0ker Skrevet 30. oktober 2019 Del Skrevet 30. oktober 2019 Jeg syne det et utrolig bra at dere tar dere til til å svare, så tusen takk igjen Men for å oppklare en ting, ser det er noen som refererer til han, jeg er en dame på 39 år, snart 40 Jeg har åpnet kabinettet, og fjernet støv, til og med puttet inn noen ekstravifter, da det ble litt varmt til tider. Kabinett viftene er av silent type. Cpu kjøler også.. Jeg spiller hovedsaklig mindecraft med mods, men innimellom litt forskjellig.... Jeg kommer til å kjøpe meg et RTX kort, da det kommer noen kule oppdateringer på minecraft neste år... , og det kommer sikkert det til å holde til mitt bruk en god stund? Dette skjermkortet, fungerer bra det?? https://www.komplett.no/product/1120717/datautstyr/pc-komponenter/skjermkort/gigabyte-geforce-rtx-2060-oc eller??? https://www.komplett.no/product/1120472/datautstyr/pc-komponenter/skjermkort/gainward-geforce-rtx-2060-phoenix# Men etter et skjermkort hva bør investere i etter det?? Du tenker på RTX oppgradering ved bruk RT cores som kommer til å få frameraten til å bli dårlig uansett trur jeg. Er jo også rykter rundt omkring som trur Nvidia kommer til å release en ny arkitektur som heter Ampere ellerno som er 2.gen RTX GPUer. Hvis du er bare for Minecraft og oppgradering av RTX så ville jeg nok kanskje ha venta til Nvidia har kommet med en serie med flere RT cores som også ikke vil strupe skjermkortet så mye. 2060 RTX har så lite rt cores og du kommer nok ikke til klare minecraft med rtx. 1 Lenke til kommentar
cecs Skrevet 30. oktober 2019 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2019 Og da tikket det inn mange meldinger i innboksen din Må vel skriv godt gift da 1 Lenke til kommentar
cecs Skrevet 30. oktober 2019 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2019 (endret) Minecraft trenger ikke rtx kort, men raskere cpu. Har jeg feil? Og mod, seriøst? Jo det stemmer, men neste år kommer dette https://www.nvidia.com/nb-no/geforce/campaigns/minecraft-with-rtx/ Endret 30. oktober 2019 av cecs Lenke til kommentar
cecs Skrevet 30. oktober 2019 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2019 Du tenker på RTX oppgradering ved bruk RT cores som kommer til å få frameraten til å bli dårlig uansett trur jeg. Er jo også rykter rundt omkring som trur Nvidia kommer til å release en ny arkitektur som heter Ampere ellerno som er 2.gen RTX GPUer. Hvis du er bare for Minecraft og oppgradering av RTX så ville jeg nok kanskje ha venta til Nvidia har kommet med en serie med flere RT cores som også ikke vil strupe skjermkortet så mye. 2060 RTX har så lite rt cores og du kommer nok ikke til klare minecraft med rtx. Takk, okei da tror jeg at jeg venter til neste år å kjøpe et kort Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 30. oktober 2019 Del Skrevet 30. oktober 2019 Okay, da kjøper du ikke 2060oc nå, når du kan få ett bedre neste år 1 Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 30. oktober 2019 Del Skrevet 30. oktober 2019 Minecraft trenger ikke rtx kort, men raskere cpu. Har jeg feil? Og mod, seriøst? Ja, jeg var skikkelig seriøs ettersom jeg slang på den emojien. Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 30. oktober 2019 Del Skrevet 30. oktober 2019 Okay, hehe, Så det er viktig Lenke til kommentar
Svein M Skrevet 30. oktober 2019 Del Skrevet 30. oktober 2019 (endret) Jeg tror RTX 2060 Super kommer til å kjøre minecraft helt fint med RT. (på 1920x1080 skjerm) Endret 30. oktober 2019 av Svein M 1 Lenke til kommentar
zlpw0ker Skrevet 30. oktober 2019 Del Skrevet 30. oktober 2019 Jeg tror RTX 2060 Super kommer til å kjøre minecraft helt fint med RT. (på 1920x1080 skjerm) kanskje,men så klarer jo såvidt et 2080ti å kjøre quake 3 med rtx on i 1920x1080 over 60fps så..... 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå