fjarle Skrevet 20. oktober 2019 Del Skrevet 20. oktober 2019 Hvis du vurderer OnePlus 7T Pro kan du like gjerne gå for McLaren-versjonen.TEST: OnePlus 7T Pro Lenke til kommentar
MultiGamerClub Skrevet 20. oktober 2019 Del Skrevet 20. oktober 2019 4 Gb mer ram og et mclaren design for OnePlus 7T Pro? Not bad.. Lenke til kommentar
nor50 Skrevet 20. oktober 2019 Del Skrevet 20. oktober 2019 Som vanlig med 1+ "Kameraet henger bittelitt etter"... :-( Lenke til kommentar
H_Bozz Skrevet 21. oktober 2019 Del Skrevet 21. oktober 2019 Er det noen vits med å ha 12gb ram i en mobil? 1 Lenke til kommentar
Langvandrer Skrevet 21. oktober 2019 Del Skrevet 21. oktober 2019 Er det noen vits med å ha 12gb ram i en mobil? Godt spørsmål! Er det noen vits i å bruke mye penger på mobil? Venter på test av Xiaomi Mi 9T eller 9T Pro 1 Lenke til kommentar
Galdrafadr Skrevet 21. oktober 2019 Del Skrevet 21. oktober 2019 Jeg vil ikke gå helt opp til 7T Pro/McL. Men nå som 7Pro evt blir billigere, hva med spørsmålet:7 Pro vs 7T? Hvilken skal man velge da? Lenke til kommentar
Mann'75 Skrevet 21. oktober 2019 Del Skrevet 21. oktober 2019 (endret) Som vanlig med 1+ "Kameraet henger bittelitt etter"... :-( Last ned .apk for Google sin kameraapp. Pleier å portes til nye modeller etterhvert Gjorde det på forrige telefon, Nokia 8, og fikk night sight. Fungerte greit selv om appen ikke var optimalisert til min hardware Endret 21. oktober 2019 av Mann'75 Lenke til kommentar
Mann'75 Skrevet 21. oktober 2019 Del Skrevet 21. oktober 2019 Er det noen vits med å ha 12gb ram i en mobil? Sannsynligvis ikke ? Men greit å slippe å betale 10k+ for det 2 Lenke til kommentar
nor50 Skrevet 21. oktober 2019 Del Skrevet 21. oktober 2019 Last ned .apk for Google sin kameraapp. Pleier å portes til nye modeller etterhvert Gjorde det på forrige telefon, Nokia 8, og fikk night sight. Fungerte greit selv om appen ikke var optimalisert til min hardware Men dette er da ikke noe mannen i gata gjør. Rart at de aldri klarer å å få til et GODT kamera. Lenke til kommentar
j0x7be Skrevet 21. oktober 2019 Del Skrevet 21. oktober 2019 Er det noen vits med å ha 12gb ram i en mobil? Lurer du på det, så er sannsynlig svaret at nei, det er ikke noe vits _for deg_. Litt som at mange nok kan tenke "er det noe vits å ha en PC med mer enn 8 gb ram?". 1 Lenke til kommentar
Seb784 Skrevet 21. oktober 2019 Del Skrevet 21. oktober 2019 Jeg hadde tenkt til å kjøpe denne telefonen i dag, men en venn av meg i Storbritannia frarådet meg det. Hun mente OnePlus kun støtter telefonene sine i 1 år. Er det noen som har peiling på dette? Og hvor viktig er det egentlig? Savner at Tek inkluderer mer slikt i testene sine. Hva leverandørene er kjent for, positivt og negativt. Skulle også ønske dere utelot pris i vurderingen. Den vurderingen vil jeg gjerne gjøre selv. Lenke til kommentar
Datafriken Skrevet 21. oktober 2019 Del Skrevet 21. oktober 2019 (endret) Når de slapp 7 Pro tidligere i år, så mener jeg det var 2 år med oppdateringer og 3 år med sikkerhetsoppdateringer så opptil 36mnd totalt etter slipp av tlf Endret 21. oktober 2019 av Datafriken Lenke til kommentar
Aff1978 Skrevet 21. oktober 2019 Del Skrevet 21. oktober 2019 (endret) Jeg vil ikke gå helt opp til 7T Pro/McL. Men nå som 7Pro evt blir billigere, hva med spørsmålet: 7 Pro vs 7T? Hvilken skal man velge da? 7 pro vs 7t er vel en smaksak, dersom 7 pro blir like billig?men rent teknisk er 7t raskere en 7pro, litt mindre skjerm, mangler fullscrean og popup camera.liker då bedre camera designet på 7t,ellers bedre med heldekkende skjerm. Mclaren min favoritt skiller seg mest ut! Endret 21. oktober 2019 av Aff1978 Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 21. oktober 2019 Del Skrevet 21. oktober 2019 (endret) Jeg hadde tenkt til å kjøpe denne telefonen i dag, men en venn av meg i Storbritannia frarådet meg det. Hun mente OnePlus kun støtter telefonene sine i 1 år. Er det noen som har peiling på dette? Og hvor viktig er det egentlig? Savner at Tek inkluderer mer slikt i testene sine. Hva leverandørene er kjent for, positivt og negativt. Skulle også ønske dere utelot pris i vurderingen. Den vurderingen vil jeg gjerne gjøre selv. Oneplus 5 får vel Android 10 så er nok mer en ett år. Endret 21. oktober 2019 av Complexity Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 21. oktober 2019 Del Skrevet 21. oktober 2019 En fremtidssikret mobil er en mobil som får nyeste OS og har et utskiftbart batteri. Det at den har 12 gb ram hjelper lite. Lenke til kommentar
smberg81 Skrevet 21. oktober 2019 Del Skrevet 21. oktober 2019 Jeg hadde tenkt til å kjøpe denne telefonen i dag, men en venn av meg i Storbritannia frarådet meg det. Hun mente OnePlus kun støtter telefonene sine i 1 år. Er det noen som har peiling på dette? Og hvor viktig er det egentlig? Savner at Tek inkluderer mer slikt i testene sine. Hva leverandørene er kjent for, positivt og negativt. Skulle også ønske dere utelot pris i vurderingen. Den vurderingen vil jeg gjerne gjøre selv. Produsentene er pålagt å oppdatere i minimum 2 år. Så det stemmer nok ikke. Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 21. oktober 2019 Del Skrevet 21. oktober 2019 En fremtidssikret mobil er en mobil som får nyeste OS og har et utskiftbart batteri. Det at den har 12 gb ram hjelper lite. Utrolig enkelt å bytte batteri på alle tidligere Oneplus telefoner, så håper de har videreført dette. Var vel LG som begynte å lime fast batteriene sine så man ikke fikk dem ut. Lenke til kommentar
GRU Skrevet 22. oktober 2019 Del Skrevet 22. oktober 2019 "kameraprestanda" Har dere "lånt" teksten fra en svensk nettside? Lenke til kommentar
MiRaCL Skrevet 22. oktober 2019 Del Skrevet 22. oktober 2019 Jeg har 7 pro 12gb og er kjempe fornøyd. Telefonen er alltid rask og digger warp charge. Kameraet er ikke dårlig og tar langt bedre bilder nå en når den kom på markedet. Eneste jeg ikke liker hvis noe er buet skjerm. Ser ikke helt vitsen med det men er en vanesak. Lenke til kommentar
kimare Skrevet 22. oktober 2019 Del Skrevet 22. oktober 2019 Produsentene er pålagt å oppdatere i minimum 2 år. Så det stemmer nok ikke. Hvordan framtida ser ut vet vi lite om Men Oneplus 3/3t fra 2016 kom med Android 6. Den fikk Android 9 (Pie) tidligere i år. Det forventes ikke ytterligere oppdateringer. Jeg tror ikke noen andre toppmodeller fra 2016 har fått Android 9, men har ikke full oversikt. Tar jeg feil regner jeg med å bli korrigert raskt 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg