AK47 Skrevet 26. desember 2003 Del Skrevet 26. desember 2003 Alt har fungert knikrefritt helt til lille julaften med Generals Zero Hour. Jeg får ikke lenger joinet onlinespill. Jeg kommer meg inn og er med på lagoppsetningen osv. Jeg ser til og med at oppkoblingen går bra med alle rett før spillet startes. Men den siste nedlastningen, der vi ser en stolpe som fyller seg opp etter hvert som spillet lastes inn, der ser jeg kun min egen og ingen andres. Når spillet starter er jeg alene. Dette problemet har kommet med den nyeste oppdateringen. Brannmurer er koblet fra osv. Er det noen som har hatt samme problem som har erfart hva som kan gjøres? Eller andre som har en løsning på problemet? Jeg hadde liksom gledet meg til å spille Generals Zero Hour i jula Lenke til kommentar
Sintfisk Skrevet 26. desember 2003 Del Skrevet 26. desember 2003 Har hatt akkurat samme problemet selv en gang. (Jeg antar du har ADSL siden du spiller Generals). Dette fikser du lett ved å åpne de korrekte portene på rutern din. My Webpage Husk også "firewallportoverride: 29900". Dette fikser du under options inne i selve spillet . Lykke til Mvh Henrik Lenke til kommentar
AK47 Skrevet 26. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2003 Har hatt akkurat samme problemet selv en gang. (Jeg antar du har ADSL siden du spiller Generals). Dette fikser du lett ved å åpne de korrekte portene på rutern din. My WebpageHusk også "firewallportoverride: 29900". Dette fikser du under options inne i selve spillet . Lykke til Mvh Henrik Takker for svar, men jeg skjønte ikke helt den første delen. Prøvde med firewallportoverride: 29900, men det hjalp ikke. Lenke til kommentar
Sintfisk Skrevet 27. desember 2003 Del Skrevet 27. desember 2003 (endret) heisann AK47 Det ble litt kluss i linken , så jeg tar det på nytt Du må åpne en del porter på rutern din for at pc'en din skal kunne "kommunisere" med de andre pc'ene du kobler deg til når du spiller Generals Zero Hour. Listen over de portene du burde åpne på rutern din finner du på www.relativt.net , under portliste>spill>Generals. I tillegg til å åpne de korrekte portene burde du også skrive inn det firewallportoverride greiene jeg nevnte. Når du skriver inn det så "sier" du til pc'en din hvilke port som skal brukes som standar når du spiller. Så du må åpne portene før du kan skirve inn dette. Beklager at det ble litt surr med linken, og håper det ordner seg Mvh Henrik Endret 27. desember 2003 av .Brusfisk Lenke til kommentar
AK47 Skrevet 29. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2003 Takker, jeg får spilt nå Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå