Jabbala Skrevet 26. desember 2003 Del Skrevet 26. desember 2003 Hei! Har et problem med familie pcen hjemme. Den har Asus a7v8X hovedkort, twin mos ddr 512 333, Athlon xp 2500 barton, sapphire radeon 9000 pro 128mb. Når det spilles spill på maskinen skrur den seg av, det som skjer er at batteri lyset fortsatt lyser. Når dette skjer går det ikke ant å resette maskinen eller trykke på av knappen. Man må koble ut strømmen til maskina før den kan slåes på igjen. Har noen forslag til hva som kan gjøres? Lenke til kommentar
Bushnell Skrevet 26. desember 2003 Del Skrevet 26. desember 2003 hmmm kan være att cpuen blir så varm att det kommer auto shut down, har du sjekket cpu tempraturen? Lenke til kommentar
Jabbala Skrevet 26. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2003 Nei cpu tempen ligger under 60 grader, dette er litt høyt men ikke så mye at maskina skal skru seg av Lenke til kommentar
Duron rocks Skrevet 26. desember 2003 Del Skrevet 26. desember 2003 Hvis den alltid har vært slik har du nok for liten PSU. Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 26. desember 2003 Del Skrevet 26. desember 2003 Jeg har hatt samme problem. Behøvde ikke nødvendigvis gjøre noe for det men av og til restartet den! Etter at jeg formaterte ble det ok igjen! PSU er nok den mest sansynlige muligheten. Hvor stor er den (Watt)? Den tredje muligheten jeg kan komme på er varm CPU den skulle ikke slå seg av ved 60, men det kan henda at noen har satt den på det i BIOS. Åpne å sjekk der - kan være såpass enkelt Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 26. desember 2003 Del Skrevet 26. desember 2003 VPU blir for varmt? Er jo passiv kjøling på den der, er det ikke? Prøv med en kabinett vifte. Ellers er det nok software relatert, ja Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå