Mathis Skrevet 26. desember 2003 Del Skrevet 26. desember 2003 (endret) er det noen som har noen erfaringer med dvd-brenneren som blir levert med cl50 fra whitebox? hvilke formater støter den? av type + og - Hvor kjapt brenner den? Endret 26. desember 2003 av Mathis Lenke til kommentar
nestenbest Skrevet 27. desember 2003 Del Skrevet 27. desember 2003 dette lurer jeg også på, svar gutter!! Lenke til kommentar
vickers Skrevet 27. desember 2003 Del Skrevet 27. desember 2003 (endret) Jeg kontaktet Whitebox og fikk vite at dette er en minus brenner. Har en slik maskin selv, men har ikke fått testet å brenne dvd med den. Merket på brenneren er Toshiba. Endret 27. desember 2003 av vickers Lenke til kommentar
Mathis Skrevet 27. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2003 Stemmer det at en pluss brenner støtter philips, sony og de største merkene, mens en minus brenner støtter merker som ikke er så store i europa, eller er dette bare tull? googlet litt, men fant ikke noe særlig nyttig.. mulig jeg er dårlig på søking.. Lenke til kommentar
PulZ Skrevet 27. desember 2003 Del Skrevet 27. desember 2003 bruker selv kun minus media, har kombo brenner i stasjonæren min. + er som regel unødvendig dyrt, og det er ikke ikke noe forskjell på kvaliteten etter min mening. Lenke til kommentar
Mathis Skrevet 27. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2003 ja - men det er foskjell på hvile merker av stajonære ("vanlige dvd spillere"), som støtter de forskjellige formatene? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå