Pug Skrevet 26. desember 2003 Del Skrevet 26. desember 2003 Jeg kjøpte WinXP sammen med maskina jeg bestilte fra komplett.no. Det er en Norkom XP-cd. Det jeg lurer på, er om jeg kan bruke den CD'en til å innstallere XP på den litt eldre Win98 maskina? Får jeg oppdtarert windows gjennom windows update på begge maskinene likevel? Takker for alle svar, og god jul! Lenke til kommentar
chrisege Skrevet 26. desember 2003 Del Skrevet 26. desember 2003 Vet ikke om du for oppdatert gjennom windows update på begge maskinene. Men vis ikke laster du dem bare ned på den ene maskinen og kopierer/brenner dem over på den andre. Lenke til kommentar
Pug Skrevet 26. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2003 Hva med å aktivere WinXP? Jeg må jo gjøre det etter 30 dager? Lenke til kommentar
AMDguru1 Skrevet 26. desember 2003 Del Skrevet 26. desember 2003 HVIS det er lov å bruke XP (home?) på to pcer, skal du kunne ringe Microsoft kundeservice og få en aktiveringskode. Da virker også Windows Update. Lenke til kommentar
Pug Skrevet 26. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2003 HVIS det er lov å bruke XP (home?) på to pcer, skal du kunne ringe Microsoft kundeservice og få en aktiveringskode. Da virker også Windows Update. Aktiveringskode? Jeg har tenkt å bruke samme lisensen på begge PC'ene, under samme navn. Det eneste problemet, er om microsoft bare vil la en av PC'ene motta oppdateringer? Vil microsoft stenge av den ene PC'en, når begge komme til å ha samme lisens? Lenke til kommentar
Tommy123 Skrevet 26. desember 2003 Del Skrevet 26. desember 2003 Om du har en OEM-versjon av windowsXP, som er standard, kan den kun brukes på en maskin. Det finnes løsninger for å omgå aktivisering og bruk av samme cd på flere maskiner, men dette er ikke det rette forumet for slikt. Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 26. desember 2003 Del Skrevet 26. desember 2003 Hvis CDèn er en recovery-CD med XP så er ikke det sikkert at den vil funke på andre maskiner.... Lenke til kommentar
Pug Skrevet 26. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2003 Jeg har fått til å innstallere nå... Kan jeg da aktivere, uten at oppdateringene fra microsoft forsvinner fra begge PC'ene? Lenke til kommentar
Tommy123 Skrevet 26. desember 2003 Del Skrevet 26. desember 2003 Aktiviserer du på den nye maskinen får du problemer. Men jeg har ennå ikke prøvd dette, så jeg er spent på hvordan det går. Lenke til kommentar
Pug Skrevet 26. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2003 Aktiviserer du på den nye maskinen får du problemer. Men jeg har ennå ikke prøvd dette, så jeg er spent på hvordan det går. Får jeg problemer? Hmm... Kanskje jeg bør finne en måte å unngå dette på da, siden jeg ikke vil fucke opp den maskina som har XP allerede... Lenke til kommentar
Tommy123 Skrevet 26. desember 2003 Del Skrevet 26. desember 2003 Anbefaler deg å bruke et fildelingsprogram, f.eks. eMule. Aner ikke om du er kjent med dette, men gå inn på http://www.sharereactor.com/ og ta et søk. Resten fikser du vel selv. Lenke til kommentar
Pug Skrevet 26. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2003 Anbefaler deg å bruke et fildelingsprogram, f.eks. eMule. Aner ikke om du er kjent med dette, men gå inn på http://www.sharereactor.com/ og ta et søk. Resten fikser du vel selv. SKjønner ikke helt hva du mener, men har sendt en personlig melding.. Lenke til kommentar
Duron rocks Skrevet 26. desember 2003 Del Skrevet 26. desember 2003 HVIS det er lov å bruke XP (home?) på to pcer, skal du kunne ringe Microsoft kundeservice og få en aktiveringskode. Da virker også Windows Update. Det er ikke tilatt det da. Bare på en PC. Teit men sant Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå