akelbo Skrevet 20. oktober 2019 Del Skrevet 20. oktober 2019 Mens du venter kan du spille forgjengeren helt gratis.Nytt Crusader Kings-spill byr på mer storstrategi i 2020 Lenke til kommentar
olympic Skrevet 20. oktober 2019 Del Skrevet 20. oktober 2019 Jeg har allerede sendt melding til alle landets kirker om at det skal spilles " Te Deum" og alle landets kanoner skal avfyre 100 salutter. Såpass må det være. Lenke til kommentar
fnwilborn Skrevet 20. oktober 2019 Del Skrevet 20. oktober 2019 En herlig annonsering, med en herlig gjeng på scenen og en flott og noe skremmende introvideo. Det gikk som mange av oss forventet, og vi fikk CK3. Den kommer sannsynligvis 2020, men de holder døren åpen for 2021 om det blir nødvendig. CK2 er PDS sin desidert mest innbringende IP, og CK3 MÅ bli gjort riktig. De kan ikke ha en ny Imperator-skandale med en så viktig IP. (jeg likte Imperator, men flertallet gjorde definitivt ikke det) 1 Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 20. oktober 2019 Del Skrevet 20. oktober 2019 Må vel kjøpe dette, bli forvirret og frustrert, så lei og så gi opp etter en time, som med alle andre Paradox Grand strategy spill jeg har prøvd. Lenke til kommentar
Ashwaman Skrevet 21. oktober 2019 Del Skrevet 21. oktober 2019 Må vel kjøpe dette, bli forvirret og frustrert, så lei og så gi opp etter en time, som med alle andre Paradox Grand strategy spill jeg har prøvd. Det er jo en haug av guider der ute, og når du kommer inn i ett av disse spillene så er resten forståelige også. HOI er vel en av de vanskeligere, CK er den beste serien spør du meg. bare bruk pauseknappen masse Lenke til kommentar
Rashaku Skrevet 23. oktober 2019 Del Skrevet 23. oktober 2019 men kan vi spille som pagan vikings? håpes det. Lenke til kommentar
fnwilborn Skrevet 24. oktober 2019 Del Skrevet 24. oktober 2019 men kan vi spille som pagan vikings? håpes det.Det kan vi selvsagt. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 24. oktober 2019 Del Skrevet 24. oktober 2019 Må vel kjøpe dette, bli forvirret og frustrert, så lei og så gi opp etter en time, som med alle andre Paradox Grand strategy spill jeg har prøvd.Det er nesten det beste med de for min del. Jeg liker sjangeren og spiller her og der, men er ikke noen hardcore strategi-spiller. Derfor elsker jeg det. Jeg har ikke noe grunnlag IRL til å styre et middelalderrike, og jeg har heller ikke allverdens grunnlag til å kunne mestre spillet 100%. MAO er det en perfekt setting til å oppleve hva som hadde skjedd (eller det nærmeste jeg kommer) dersom jeg kunne plassert meg selv i et sted og en tid jeg egentlig ikke har noe å gjøre. Jeg trenger ikke ende opp som herskeren over hele verden, for om jeg klarer å i det hele tatt samle ett rike er det mer enn jeg strengt talt burde kunne. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå