anaconda Skrevet 19. oktober 2019 Del Skrevet 19. oktober 2019 Har lenge hatt lyst på ny telefon. Har iPhone 5s og er veldig lei den. Prøvde meg på android telefon tidligere i år, og likte det godt, og kunne tenkte meg å skifte til android. Telefonene jeg prøvde var Motorola G7 Plus og Nokia 8.1. Begge ble returnert, siden jeg ikke var fornøyd med kameraene, og da spesielt i dårlig lys. I godt lys tok de gode bilder. Da iPhone 11 kom, tenkte jeg å oppgradere til den etter å ha lest tester om det fantastiske kameraet. Men er det verdt det??? Jeg synes prisen er alt for høy. Jeg synes designet er utdatert. Store kanter rundt skjermen og den busslomma på en så dyr telefon i 2019? Fast charger må også kjøpes utenom. I tillegg er jeg lei iOS, og ser at android gir flere muligheter for å tilpasse ting selv. Skal jeg ha iPhone 11, må jeg ha 128GB, og da blir prisen over 9k + lader/kabel og kanskje deksel om jeg trenger det. Mange av telefonene i dag blir for store, og jeg ønsker en mer kompakt telefon. Rundt 6" er akkurat passe. Det viktigste er et godt kamera som også kan ta gode nattbilder og batterilevetid, samt at telefon kan lades opp fort. Jeg begynte å tenkte på Samsung Galaxy S10e. I skrivende stund får man den med 128GB til 5790,- hos en nettbutikk som kaller seg Norsyd (er denne butikken seriøs?) Jeg er veldig usikker på kameraet på S10e. Jeg leste en test og klaget på elendig nattmodus. Men jeg har også hørt mye skryt om kameraet. Mange klager på batteriet, og at telefon må lades flere ganger om dag. Det må være veldig irriterende. Jeg liker designet, og størrelsen på telefon er perfekt for meg. Lenke til kommentar
Sharpings Skrevet 19. oktober 2019 Del Skrevet 19. oktober 2019 (endret) Spør du meg er S10e et bedre valg enn iPhone 11. Ikke at den nødvendigvis er bedre, men iPhone 11 er i en prisklasse som minner om utpressing. Tror uansett du vil bli like fornøyd med S10e som du ville ha blitt med iPhone 11. Uten at du må tømme kontoen helt. Butikken du nevner har jeg aldri vært borti, så jeg skal ikke påstå noe om den. Men jeg ville nok sett etter en god pris i en mer kjent butikk. Endret 19. oktober 2019 av Sharpings Lenke til kommentar
bbios Skrevet 19. oktober 2019 Del Skrevet 19. oktober 2019 Da iPhone 11 kom, tenkte jeg å oppgradere til den etter å ha lest tester om det fantastiske kameraet. Men er det verdt det??? Jeg synes prisen er alt for høy. Jeg synes designet er utdatert. Store kanter rundt skjermen og den busslomma på en så dyr telefon i 2019? Fast charger må også kjøpes utenom. I tillegg er jeg lei iOS, og ser at android gir flere muligheter for å tilpasse ting selv. Skal jeg ha iPhone 11, må jeg ha 128GB, og da blir prisen over 9k + lader/kabel og kanskje deksel om jeg trenger det. Hvorfor tenke på iPhone da? Gitt dæi sjøl svaret Lenke til kommentar
:utakt Skrevet 19. oktober 2019 Del Skrevet 19. oktober 2019 (endret) hos en nettbutikk som kaller seg Norsyd (er denne butikken seriøs?) Les brukererfaringene deres på Prisjakt... https://www.prisjakt.no/shop.php?f=35189 Det er veldig opp og ned, noen har fått levering med en gang og andre har måttet vente leeeeenge. Det som hadde fått meg til å velge noe annet er imidlertid hvordan de svarer for seg på prisjakt. 110 % useriøs tone fra den som svarer der. S10e er på tilbud til den prisen (5790) hos de andre aktørene ganske jevnlig også. Bare å følge med. Den blir sikkert satt ned på Black Friday. Endret 19. oktober 2019 av :utakt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå