Tuba.Titan Skrevet 26. desember 2003 Del Skrevet 26. desember 2003 Heisann har akkurat byttet til ic7 som en fin julepresang til meg selv. fyrte inn mitt gamle sb live 51 kort, et gf2 mx, et isdn kort og litt mer instalerer win xp og drivere, og setter meg ned og ser på en simpsons mens jeg leser litt rundt omkring på nettet. men hver gang jeg scroller med musejulet (logitech mouseman) så kommer det en skurring i lyden (5.1 headset, kommer også ved opsett som 2 høytalere og vanlig headset). oppdaterte biosen itilfelle dette kunne hjelpe men det gjordet det ikke. Har prøvd musen i 4 forskjellige usb innganger, og samme problem der. Noen ide om hva det kan være, hvordan det kan løses og er dette et kjent problem med ic7? Lenke til kommentar
Tuba.Titan Skrevet 26. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2003 slik høres det ut første 6 sekundene er mens jeg scroller, resten er hvordan det skal være lyden Lenke til kommentar
Tommy123 Skrevet 26. desember 2003 Del Skrevet 26. desember 2003 Trådløs mus? Kan forstyrre høytalerene. Lenke til kommentar
Tuba.Titan Skrevet 26. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2003 nei er en usb mus Lenke til kommentar
Tuba.Titan Skrevet 26. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2003 Merket nå også at det har noe å si hvor jeg scroller. Er det på en liten side eller et tekstdokument kommer ikke denne lyden. Lenke til kommentar
silkshade Skrevet 26. desember 2003 Del Skrevet 26. desember 2003 Nøyaktig hva det kommer av vet jeg ikke, men prøv å last ned nyeste driver til chipsettet. Forresten, bruker du SB kortet eller det intergrerte? Bruker du SB Live kortet så gjelder nok ikke det jeg skrev over! Jeg har kun hatt dette problemet med integrerte lydkort! Lenke til kommentar
Tuba.Titan Skrevet 26. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2003 det er sb kortet jeg bruker chipset driverene bruker jeg bare de som fulgte med hk. Har isdn i julen så vil ikke laste ned altformye =) Lenke til kommentar
silkshade Skrevet 26. desember 2003 Del Skrevet 26. desember 2003 (endret) ok, du bør uansett laste ned de nyeste driverene for hovedkortet, og kanskje de nyeste driverene til SB Live kortet ditt også! Gud hvor det er praktisk med DSL av og til! Endret 26. desember 2003 av vladnag Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 26. desember 2003 Del Skrevet 26. desember 2003 Dette er et kjent problem med IC7, IC7-G og IS7. Hvis du leter litt rundt på Abit-forumet, så finner du sikkert en del om det. Så vidt jeg vet er dette en hardware-feil som Abit ikke kan/kommer til å gjøre noe med. Desverre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå