Gå til innhold
Trenger du råd om juss? Still spørsmål anonymt her ×

skulle hatt hjelp med å saksøke visse familiemedlemmer osv! som har tilogmed gjort drapsforsøk på meg flere ganger!

raastad

Anbefalte innlegg

både faren min å onkelen min har prøvd flere ganger å drepe meg!

å når jeg melder det til politi., bare ler de!! :S

trenger særiøst hjelp!!

fikk politiet på døra å ble utestengt fra den lokale pub'en pga onkelen min å en venn av han angrep meg!!

jeg er handicappa å derfor TROR ALLE at de kan bryte lover å skylde på meg!

tilogmed politiet tror det :S  de gir MEG besøksforbud osv for å BLI ANGREPET :S

har igrunn masse bevis, 

men pga jeg er handicappa vet jeg ikke hva jeg skal gjøre, hadde en som skulle hjelpe meg, men han er desverre i fengsel :S å blir det mulig i 8 år :S

dette er ganske kritisk å alvorligt :S

jeg blir hatet lokalt pga faren min  onkelen min KUN juger fordi JEG ikke vil dele ærstattningen MIN med folk som ER guffene osv mot meg!

jeg har "bare" spandert ca 2 millioner kr bare på ferieturer på faren min siden ulykka, han møtte tilogmed nye kjæresten sin pga meg! å de begge snakker KUN faenskap å LØGNER om meg!

værste er jo at JEG får all skyld pga jeg ER handicappet! (det betyr jo at JEG MÅ FØLGE LOVEN BEDRE ENN ANDRE!) jeg har ingen lunte igjen etter kommunen har brutt lover mot meg siden før 2010! :S å derfor blir jeg forhåndsdømt urettferdig! :S

Endret av raastad
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

hmm, gjort

men du ser ikke alvoret her tydeligvis!!

Joda, jeg skjønner at det er alvorlig, men det er aldri lurt å dele bevis på internett - da vet også motparten hvilke bevis du sitter på.

Jeg er ikke jurist og kan ikke gi deg noen faglig vurdering av saken. Men hvis det du sier er korrekt så bør du ta det opp med en advokat. Vedkommende kan vurdere bevis og hele situasjonen og skal rådgi deg om hva du bør gjøre videre.

• Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar

Joda, jeg skjønner at det er alvorlig, men det er aldri lurt å dele bevis på internett - da vet også motparten hvilke bevis du sitter på.

Jeg er ikke jurist og kan ikke gi deg noen faglig vurdering av saken. Men hvis det du sier er korrekt så bør du ta det opp med en advokat. Vedkommende kan vurdere bevis og hele situasjonen og skal rådgi deg om hva du bør gjøre videre.

jeg har prøvd å tatt det opp med flere advokater i over 10 år! de vil ikke å ting blir KUN VÆRRE :S

Lenke til kommentar

Det er vanskelig å få ut handfast informasjon som kan danne grunnlaget for å gi deg konkret hjelp (det hjelper heller ikkje på at einaste tillitspersonen din sitter i fengsel).

Uansett, start med eit klart lovbrudd frå ein utpeikt person som du har bevis til å underbygge, og anmeld dette hos politiet. 

Ikkje rør saman mange uavhengige lovbrudd og andre aktørar som ikkje har noke med det utvalgte lovbruddet å gjerel.

På den måten får politiet som mottek anmeldelsen eit klart bilete av kven det er som skal etterforskast for kva lovbrudd.

Ein god plass å starte er drapsforsøket, ikkje dra inn at du har blitt utestengt frå pubben då dette mest truleg ikkje er ulovleg.

Du bør også klarheit i kvifor du fekk skulda og blei ilagt besøksforbod dersom du er uskuldig. 

Det virker openbart at du har ei anna oppfattning enn det dei rundt deg har hatt.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Det er vanskelig å få ut handfast informasjon som kan danne grunnlaget for å gi deg konkret hjelp (det hjelper heller ikkje på at einaste tillitspersonen din sitter i fengsel).

Uansett, start med eit klart lovbrudd frå ein utpeikt person som du har bevis til å underbygge, og anmeld dette hos politiet. 

Ikkje rør saman mange uavhengige lovbrudd og andre aktørar som ikkje har noke med det utvalgte lovbruddet å gjerel.

På den måten får politiet som mottek anmeldelsen eit klart bilete av kven det er som skal etterforskast for kva lovbrudd.

Ein god plass å starte er drapsforsøket, ikkje dra inn at du har blitt utestengt frå pubben då dette mest truleg ikkje er ulovleg.

Du bør også klarheit i kvifor du fekk skulda og blei ilagt besøksforbod dersom du er uskuldig. 

Det virker openbart at du har ei anna oppfattning enn det dei rundt deg har hatt.

har anmeldt de! de lo å  straffa MEG :S

Lenke til kommentar

jævla kødd!!

Takk for den!

jævla sympatiløse kødd!!

jeg har prøvd å ignorere det! da angrep de meg!!!

Du oppdaterte innlegget ja - Takker igjen for den!

Men for å snakke sak - Du har prøvd med advokater i 10 år og det blir bare verre. Du bør jo stille deg spørsmål om hvorfor.

Endret av K.S
Lenke til kommentar

Drapsforsøk, hvordan misslykket de ved å drepe deg?
Holder du kontakt med de som prøvte å drepe deg framdeles?

Hvorfor ler politiet av deg?

Hva slags hjelp er det du trenger?

Hvilke lover blir brutt?

Hva har du fått skylden for?

Politiet tror det?

Besøksforburd for å bli angrepet av hvem?

Han som skulle hjelpe deg sitter I fengsel i 8 år?

Blir hatet lokalt pga faren din pga erstattningen?

Du må gjerne redigere hele teksten endel ganger, det gjør jeg selv når jeg skriver. Det hjelper
ganske mye for andre og forstå hvor du vil hen.

Sånn jeg oppfatter det.

Kansje denne " Raastad" har et rus problem eller han snakker sant og virker forvirret og stresset.
Det trengs litt tid å rydde opp i påstanden og få klarhet.
Det er ingen alvor å hente, siden du virker som en nutter eller en 1.april snar. En prank kid.
Bildet ditt er for meg svært useriøst. Advokater er ute etter å tjene penger. De vil ikke tjene penger?

...............

Les teksten din og forsøk å oppfatte det utenfra som en annen person

Løsningen er privat etterforsker.

https://etterforsker1.no/tjenester

Endret av pizzafordi
Lenke til kommentar

har 0 kontakt med de! akkurat det vet jeg ikke! men det er for stress for meg å skrive om nå :S

jeg vet ikke! jeg får skylden pga onkelen min å ven vnen av han angriper meg!:S

mm, **fjernet av moderator**

jeg fikk besøksforbud for å bli angrepet av onkelen min å en venn av han! :S

er vell ikke kun ærstattningen, men det at faren min å onkelen min sprer bare løgner osv om meg :S

jeg er frustrert!!!

det forstår INGEN!!

men hva er vitsen å poste her med ALLE JÆVLA TROLLÆRNE!!!

edit: de misslyktes pga de ER JÆVLIG SVAKE!! :p trenger ikke si mer :p

Endret av aklla
Fjernet personinformasjon
  • Liker 1
Lenke til kommentar

har lagt til etterforskerens mail på 1 "siste" sms/mail jeg skal sende når visse folk når besøksforbuddet er over! pga JEG følger loven jeg! noe derimot mange andre ikke gjør! :p jeg vet jeg skriver som en "tulling" evt liten unge, men det har noe med at jeg er handicappet, ble hjerneskadet i ulykka :S ullevåll garanterte meg død innen 1 uke eller i beste tilfelle bli gønnsak! 3+ MEGET ALVORLIG var skadefaktoren av skaden min, å 4 er død! det burde "si litt"

Endret av raastad
Lenke til kommentar

Det er veldig vanskelig å forstå hva du mener med så mange korte og generelle setninger, og det er derfor du får de svarene du får her. Ingen som leser denne tråden kan klare å forstå hva du faktisk ønsker å oppnå med tråden. Jeg sitter igjen med mange spørsmål, blant annet:

Nøyaktig hva sa du til advokatene du kontaktet, og nøyaktig hva svarte advokatene deg?

Endret av 3irik
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...