ostepopp Skrevet 19. oktober 2019 Del Skrevet 19. oktober 2019 Hei, kidza skal få gaming skjermer. De har budsjett pcer slik at jeg tror 1440p blir for tungt å dra. Har sett på disse 27" som begge koster ~2500: IPS, Acer Nitro VG271P TN, AOC G2790PX Noen som har noen anbefalinger mellom disse to eller alternative i samme kategori? Lenke til kommentar
Svein M Skrevet 20. oktober 2019 Del Skrevet 20. oktober 2019 (endret) Så lenge den har IPS skjerm, 144 Hz og der er enten Freesync eller G-Sync så er det som oftest gode skjermer. Den Acer Nitro du nevner ser ut til å være bra. Personlig ville jeg ikke gå over 24" for 1920x1080 oppløsning. Men det er mye med hvor nær en sitter skjermen å gjøre. Endret 20. oktober 2019 av Svein M Lenke til kommentar
ostepopp Skrevet 20. oktober 2019 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2019 Takk for svar. Når jeg skulle bestille den Acer skjermen så var tilbudet over. Så da bestilte jeg den andre. Men skjermene skal ikke pakkes opp før jul, så får se ann mulige bedre tilbud før den tid. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå