Schibstedsugerja Skrevet 19. oktober 2019 Del Skrevet 19. oktober 2019 Hei! Ser det er strenge regler for posting her under "internett og nettverk", håper ikke jeg bryter de med mitt banale spørsmål. Problemet er som følger. Har installert modem, og har internett via kabel, ethernet. Men jeg ønsker å sette opp et trådløst nettverk, hvordan gjør jeg det på en enkel og billig måte? Finnes det en dings jeg kan sette inn i modemet bare? Lenke til kommentar
Mr D Skrevet 19. oktober 2019 Del Skrevet 19. oktober 2019 Du trenger en trådløs ruter. Kvalitet og hastighet hegner sammen med pris, så ikke kjøp den billigste.... Hvis "modemet" er et rutermodem, holder det med et AP (tilgangspunkt). Lenke til kommentar
j-- Skrevet 19. oktober 2019 Del Skrevet 19. oktober 2019 Hva heter modemet ditt? Spørsmålet er, som Mr D skriver, om det er et rutermodem, eller bare modem. Lenke til kommentar
Schibstedsugerja Skrevet 20. oktober 2019 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2019 Kjøpte nytt modem bare. Hadde håp om å kunne sette inn en USB wifi-sender til 199,- ellerno anna magisk mikkmakk Lenke til kommentar
NULL Skrevet 23. oktober 2019 Del Skrevet 23. oktober 2019 Du får kjøpt rutere til under 200 kroner. Ville jeg anbefalt å kjøpe en slik ruter? Nei... Hvilken nettleverandør er det du har? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå