div_ Skrevet 26. desember 2003 Del Skrevet 26. desember 2003 Hvordan stopper jeg denne F**** reklamen "tilbud" som popper opp nesten hver gang jeg åpner IE det er reklame for illustrert vitenskap,spill ect...det irriterer noen andre som får denne? hvordan kan jeg blokkere ALT fra denne "siden" (det kommer i et lite vindu) Lenke til kommentar
chrisege Skrevet 26. desember 2003 Del Skrevet 26. desember 2003 I gratisvarearkivet til Windows.no ligger det jo en del popup-stoppere. Jeg vet ikke hvor godt de virker. De ligger her, helt i bunen av første kolone Lenke til kommentar
MDCCLXXVI Skrevet 26. desember 2003 Del Skrevet 26. desember 2003 google toolbar? Lenke til kommentar
above Skrevet 26. desember 2003 Del Skrevet 26. desember 2003 Hvilke nettleser bruker du??? Lenke til kommentar
div_ Skrevet 26. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2003 (endret) MS IE versjon 5.50 ikke noe forslag om å begynne med Opera..holder meg til MS det er jeg vant til:-) Endret 26. desember 2003 av div_ Lenke til kommentar
above Skrevet 26. desember 2003 Del Skrevet 26. desember 2003 OK, her er et du kan bruke som er velldig bra; http://www.spamblocked.com/proxomitron/ Når du har lastet det ned så går du i Nettleseren din---->Verktøy---->Alternativer for internett---->Tilkoblinger---->Lan innstillinger---->Kryss av for bruk av proxy server, deretter skriver du inn localhost i Adress og i Port 8080. Når dette er gjort legger du Proximotron ikonet som er på skrivebordet under Start---->Alle programmer---->Oppstart. Så skal alt virke. Visst du har noen problemer med dette så er det bare til å spørre meg Lenke til kommentar
Tommy123 Skrevet 26. desember 2003 Del Skrevet 26. desember 2003 Anbefaler Norton Internet Security. Stopper all reklame hos meg. (savner den nesten...) Koster ikke så mange hundrelappene, og den kan jo og finnes på p2p. Lenke til kommentar
div_ Skrevet 27. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2003 (endret) har norton security:-//// men har ikke sett få nøye på det, men skal gjøree det nå:-) haha In your face reklame..... Endret 27. desember 2003 av div_ Lenke til kommentar
Tommy123 Skrevet 27. desember 2003 Del Skrevet 27. desember 2003 har norton security:-//// men har ikke sett få nøye på det, men skal gjøree det nå:-) Sett på Ad-Blocking. Jeg bruker 2003 utgaven, aner ikke om denne funksjonen er med i tidligere utgaver. Lenke til kommentar
wil Skrevet 27. desember 2003 Del Skrevet 27. desember 2003 går ikke an det nei. har både NIS 2002 og 2003 å det går bare an i NIS 2003 og oppover. jeg er ikke plaga med så mye reklame jeg at det gjør noe. jeg har opplevd mere problemer når jeg bruker denne funskjonen enn når jeg ikke bruker den. vet ikke hvorfor jeg men det har bare blitt sånn Lenke til kommentar
AKIRAx77 Skrevet 27. desember 2003 Del Skrevet 27. desember 2003 www.google.com og velge tools...og instaler Google toolbar...da får du lett tilgang til søkemotoren (som fortsatt er den beste der ute)..pluss de har en meget enkel og perfekt pop up blocker...dette er den enkleste og greieste og bruke...*s* AKIRA Lenke til kommentar
Egil.B Skrevet 27. desember 2003 Del Skrevet 27. desember 2003 MS IE versjon 5.50 ikke noe forslag om å begynne med Opera..holder meg til MS det er jeg vant til:-) Er du vant med reklamen er det vel ikke ønskeligå bli kvitt den? For all del, skaff deg en skikkelig browser! Mozilla Firebird har alt IE og Google Toolbar gir deg, uten alle ulempene. Velg det themet du ønsker, skaff deg extensions som mousegestures, og surfingen blir mye bedre. Lenke til kommentar
div_ Skrevet 28. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2003 takk for svar, men det betyr å lære alt på nytt...nei bruker det jeg har...aktiverte reklame stopp i norton, men det virker ikke 100% Lenke til kommentar
OscarWoHA Skrevet 28. desember 2003 Del Skrevet 28. desember 2003 Bruk Opera 7.23. Kåret til beste browser flere ganger og har integrert popup-stopper hvis man aktiverer funskjonen under Innstillinger. Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 28. desember 2003 Del Skrevet 28. desember 2003 (endret) MS IE versjon 5.50 ikke noe forslag om å begynne med Opera..holder meg til MS det er jeg vant til:-) Nå gjør jeg egentlig akkurat det du ba oss om å IKKE gjøre, nemlig anbefaler Opera. Jeg likte ikke Opera de første gangen jeg prøvde (det er noen år siden første gang jeg prøvde Opera), men etter å ha brukt 10-15 minutter til å konfigurere Opera AKKURAT slik jeg ville det skulle se ut er det helt sinnsykt. Sidene ser finere ut, browseren kan se ut akkurat slik du vil (IE-skin hvis du ønsker det), og alt er bare rosenrødt:) edit: må bare få med at jeg ELSKER pop-up stopperen. Er så mye mer behagelig å bare få opp de pop-up'ene jeg selv trykker på Endret 28. desember 2003 av Mr. Crunch Lenke til kommentar
covah Skrevet 29. desember 2003 Del Skrevet 29. desember 2003 Dersom du får opp unormalt mye pop-ups har du helt sikkert noe adware/spyware installert. Scan maskinen din med spy-bot eller ad-aware. Lenke til kommentar
JuZt3r Skrevet 29. desember 2003 Del Skrevet 29. desember 2003 takk for svar, men det betyr å lære alt på nytt...nei bruker det jeg har...aktiverte reklame stopp i norton, men det virker ikke 100% du virker som en litt spesiel person (ikke vondt ment) Men du gidder bare ikke lære deg nye ting. hva er det fornoe tull? Opera eier alt som finnes. Lenke til kommentar
Kealle Skrevet 29. desember 2003 Del Skrevet 29. desember 2003 Hei! Hjelper denne popup stopperen på kviser også? Det poppet nemlig opp en først, så klemte jeg den. Dagen etter når jeg våknet så hadde det poppet opp to til. Tror du Norton kan begrense dette?` Lenke til kommentar
Tommy123 Skrevet 29. desember 2003 Del Skrevet 29. desember 2003 Hjelper denne popup stopperen på kviser også? Det poppet nemlig opp en først, så klemte jeg den. Dagen etter når jeg våknet så hadde det poppet opp to til. Tror du Norton kan begrense dette?` Nei, men kanskje det kommer seg nå du blir ferdig med puberteten. Lenke til kommentar
div_ Skrevet 29. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2003 spesiell?:-(( vel når det gjelder pc greier er det sååååå mye at hode spinner rundt opera er vel ok det..men jeg liker oppsattet på IE. vet at opera er Anderledes(kult at det er Norsk forresten) men å lagre bilder,steame video ect ect,er så andreledes..det liker jeg ikke...noe virker ikke i det hele tatt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå