bambam Skrevet 26. desember 2003 Del Skrevet 26. desember 2003 (endret) Topic sier det meste. Kan dette tastaturet brukes på vanlige datamaskiner? Det er jo ganske mye billigere en konkurrentene til PC. Endret 26. desember 2003 av bambam Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 26. desember 2003 Del Skrevet 26. desember 2003 Praktisk USB-tastatur til spill og chat .......... USB er jo på pc'er da. Så jeg tror nok det vil funke Lenke til kommentar
CB87-Bergen Skrevet 26. desember 2003 Del Skrevet 26. desember 2003 Jepp, regner med at det funker... Lenke til kommentar
bambam Skrevet 26. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2003 (endret) Ser også at det er usb, men vil det gjenkjennes som et tastatur? Ingen som har erfaringer med dette, på pc mener jeg. Endret 26. desember 2003 av bambam Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 26. desember 2003 Del Skrevet 26. desember 2003 Så det tastaturet på elkjøp en gang og fikk helt dilla på det. Siden det stod at det var for PS2 så spurte jeg om det alikevel gikk ann å koble det til PC de stusset litt på det, men kom fram til at det var kun for PS2 ! Er alikevel ikke sikker siden det ikke hørtes ut som om de hadde peil! Lenke til kommentar
FuglFøniks Skrevet 26. desember 2003 Del Skrevet 26. desember 2003 * Kompakt utforming som passer både i fanget og på skrivebordet hmm.. * Fungerer med PlayStation®2 hmmm... Virker PC vennlig det der ja, USB og greier..... Lenke til kommentar
bambam Skrevet 26. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2003 Ser ikke ut som noen har fornuftige erfaringer som kan bekrefte om dette går eller ikke. Får ta turen til SpaceWorld i morgen og spørre Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 27. desember 2003 Del Skrevet 27. desember 2003 De har sikkert pcer på SpaceWorld, spør om du kan få teste, hvis de ikke vil la deg teste så kan du si at det er mange her på forumet som er interersert i å kjøpe hvis det funker med pc Lenke til kommentar
AndersT2 Skrevet 27. desember 2003 Del Skrevet 27. desember 2003 Eller du kan kjøpe det på Elkjøp, og teste selv, funker det ikke, så bare ta det med tilbake innen 30 dager og si at du ikke likte det, de trenger ikke mer forklaring enn det. Få pengene igjen eller bytt i ett annet tastatur som funker. Lenke til kommentar
bambam Skrevet 27. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2003 Eller du kan kjøpe det på Elkjøp, og teste selv, funker det ikke, så bare ta det med tilbake innen 30 dager og si at du ikke likte det, de trenger ikke mer forklaring enn det. Få pengene igjen eller bytt i ett annet tastatur som funker. Jeg har gavekort på spaceworld u see Liker ikke å lure dem med og kjøpe det bare for å prøve. Lenke til kommentar
bambam Skrevet 27. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2003 Noen som har tips om plasser hvor de selger trådløse mini-tastatur til folkelig pris? Disse er utrolig dyre der jeg har funnet dem(800>). Lenke til kommentar
Kei Skrevet 27. desember 2003 Del Skrevet 27. desember 2003 tror det skal gå når det funker med PC tastatur og mus til playstation 2 Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 27. desember 2003 Del Skrevet 27. desember 2003 Sannsynligvis funker det, men det må da være mulig å få svar på det fra spaceworld før du kjøper? Si at du kjøper det hvis det funker. Regner med de er villig til å selge. Lenke til kommentar
Yeahright Skrevet 28. desember 2003 Del Skrevet 28. desember 2003 Tviler på at det funker. Ifjor jul prøvde jeg et PS2 ratt på en PC (USB) det funket ikke. Mulig at problemet var drivere.... Husker ikke alle detaljer i farten. Men på den annen side. Hvor finner jeg et slikt mini-tast i det hele tatt? Jeg har vært på utkikk etter et slikt i noen år nå. Det nærmeste jeg har kommet er et Siemens tast. Det er det eneste jeg har funnet med norsk tegnsett. Problemet med det er at delete/home/end/inst./pgup/pgdwn er "feil". Alle tastene er "over" hverandre. 2 i bredden og 3 i høyden. Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 28. desember 2003 Del Skrevet 28. desember 2003 Jeg ville tru at dette tastaturet funker til PC. Men det er engelsk tasteoppsett dog Jeg får hvertfall koblet mitt tastatur som fulgte med iMac'n til pcen min, funker glimrende Så da ville jeg tru PS2 tastaturet ville funke og. (ikke missforstå PS2, jeg mener altså Playstation2 ) Lenke til kommentar
MokkaKaffi Skrevet 28. desember 2003 Del Skrevet 28. desember 2003 In your dreams duster, et tastatur for playstation 2 laget for playstation 2, til å brukes til playstation 2, ER et tastatur for playstion 2, jeg har talt, takk for meg!! Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 28. desember 2003 Del Skrevet 28. desember 2003 In your dreams duster, et tastatur for playstation 2 laget for playstation 2, til å brukes til playstation 2, ER et tastatur for playstion 2, jeg har talt, takk for meg!! "No var du kjempe smart!" Tastaturet er laget til PS2 ja, men den har USB. Har et ratt til PC, det funker på PS2 og. En kamerat av meg har ratt til PS2, og det funker på PC. Jeg har et tastatur til en iMac, og det funker på PC. Så hvorfor i huleste skal ikke et PS2 tastatur kunne funke til PC? Lenke til kommentar
bambam Skrevet 28. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2003 (endret) In your dreams duster, et tastatur for playstation 2 laget for playstation 2, til å brukes til playstation 2, ER et tastatur for playstion 2, jeg har talt, takk for meg!! Mest usaklige kommentaren jeg har hørt, også av en moderator. Skuffende edit : han var jo ikke mod. hadde bare pen liten HW.no avatar Men den var like usaklig og teit fordeom Endret 28. desember 2003 av bambam Lenke til kommentar
bambam Skrevet 28. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2003 Men på den annen side. Hvor finner jeg et slikt mini-tast i det hele tatt? Jeg har vært på utkikk etter et slikt i noen år nå. Du har et her f.eks. Hos psdata. De har også noen trådløse, men de koster flesk Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 29. desember 2003 Del Skrevet 29. desember 2003 um, 30 dagers returretten på hellkjøp, gjelder den på IT produkter da? mener å ha sett sånnt skilt om at det ikke gjorde det i den lokale butikken... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå