Gå til innhold

Kjøp tv og få med mobil

Anbefalte innlegg

Ser at Samsung kjører kampanje hvor man får med en s10e ved kjøp av enkelte Samsung tv'r. Nå er det slik at jeg er på utkikk etter en TV, og har sånn passe behov for ny telefon. Men egentlig ikke. Er dette tilbudet bra? Er tv'n i seg selv verdt prisen?

https://www.elkjop.no/product/tv-og-bilde/tv/22881/samsung-75-q60r-4k-uhd-qled-smart-tv-qe75q60rat-2019?scid=Pricecomparison2989_2_False&utm_id=Pricecomparison2989_2_False#

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tenkte i utgangspunktet å kjøpe en TV nå, og jo mindre det kommer noen veldig attraktive tilbud på Black friday så beholder jeg den. Hva om man kjøper denne pakken, og leverer Tv'n tilbake innen 50 dager? Vil Samsung kreve den brukte telefonen tilbake tro?

Lenke til kommentar

Regner med at man kan beholde telefonen selv om TV-en returneres. Man kjøper TV-en hos Elkjøp eller annen autorisert forhandler. Deretter må man fylle ut skjema hos Samsung, som sender telefonene i posten ved hjelp av et logistikkfirma. Det står ingenting i vilkårene for kampanjen om eventuell retur, og Samsung har ingen kontroll på butikkenes returer. For Elkjøp eller annen forhandler har det heller ikke noe å si da de får igjen TV-en de solgte ved retur, og de har ingenting med utsendelsen av telefonen å gjøre.

Når den returnerte TV-en selges igjen, kan ikke den nye kjøperen benytte seg av denne kampanjen da serienummeret allerede er brukt.

Edit: Rettet meg selv da jeg ikke leste grundig nok.

Men er usikker om/hvordan det kan følges opp.

Endret av Mr D
Lenke til kommentar

Les punkt 16.1 en gang til:

16.1 Arrangøren kan kreve tilbake en utlevert Samsung Galaxy S10e Prism White (SMG970FZWDNEE) innen 30 dager, dersom kampanjevaren blir returnert.

Auda. Takk for korreksjon.

Hvordan klarte jeg å ikke få med meg det. Ser da ikke så dårlig... :blush:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...