pokepetter Skrevet 26. desember 2003 Del Skrevet 26. desember 2003 Finnes det en codec som fikser at jeg kan lagre .jpg i paint? Jeg hadde dette før jeg reinstallerte win2k men jeg skjønner ikke hvor det ble av den. Noen som kan evt. sende meg codec på irc, mail eller msn? [email protected] /Highlander Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 27. desember 2003 Del Skrevet 27. desember 2003 Høh, dette er vel slikt som ligger innebygget i Paint, eller? Sjekk i leggtil/fjern windows-komponenter om det finnes noe tillegs-greier for Paint. Hvis det ikke gjør det kan du jo prøve å fjerne Pain for så og legge det inn igjen. Lenke til kommentar
Velmont Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 Hmm... Folk tror dette ofte, at Win2k kommer med den elendige jpeg støtten, men det er feil.. Du må installere Office for å få dette. Det kan hende du kan få det fra noen andre plasser også - men det er altså i Office pakken denne funksjonen skal ligge.. Men jeg må si at den er heller dårlig og lager elendige jpeg bilder - alt for komprimerte og jeg fant ingen måte å styre dette på. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå