*oslo* Skrevet 26. desember 2003 Del Skrevet 26. desember 2003 skal ha en ny skjerm og tenker på denne komplett er dette ett bra valg? eller så trenger jeg tips Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 26. desember 2003 Del Skrevet 26. desember 2003 Den er knall bra!! Kåret til den beste skjermen i flere tester. Nb den finnes også i grå , slik at du vet det. Hvis du er intressert i LCD kan du lese denne: http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=172274 Hva skal du primært bruke juvelen til? Lenke til kommentar
FuglFøniks Skrevet 26. desember 2003 Del Skrevet 26. desember 2003 ser du etter en allround budsjettpris skjerm, er nok denne tingen, er du litt mer kresen går du for denne. Lenke til kommentar
*oslo* Skrevet 26. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2003 Den er knall bra!! Kåret til den beste skjermen i flere tester. Nb den finnes også i grå , slik at du vet det. Hvis du er intressert i LCD kan du lese denne: http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=172274 Hva skal du primært bruke juvelen til? veit det, men kabinetet mitt er svart så det må matche litt Lenke til kommentar
FuglFøniks Skrevet 26. desember 2003 Del Skrevet 26. desember 2003 Neida, kødda jeg, den skjermen du nevnte selv ser jo lækker ut. Selv liker jeg ennå CRT best.. Lenke til kommentar
FuglFøniks Skrevet 26. desember 2003 Del Skrevet 26. desember 2003 (endret) Den er knall bra!! Kåret til den beste skjermen i flere tester. Nb den finnes også i grå , slik at du vet det. Hvis du er intressert i LCD kan du lese denne: http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=172274 Hva skal du primært bruke juvelen til? veit det, men kabinetet mitt er svart så det må matche litt sølv+svart= nice men du bestemmer... EDIT: OMG, dette var innlegg nr. 1000... Endret 26. desember 2003 av P@yNe Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 26. desember 2003 Del Skrevet 26. desember 2003 glemte å ønske deg velkommen til forumet. Men hva skal du bruke den til ? Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 26. desember 2003 Del Skrevet 26. desember 2003 Nice postcount p Vel svart = TCO 99 Sølv = TCO 03 Bitteliten forskjell. Men har man sort cab kjører man sort skjerm Lenke til kommentar
*oslo* Skrevet 26. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2003 kanskje mest internett og msn kaza osv.. .men oxo spill Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 26. desember 2003 Del Skrevet 26. desember 2003 Den eizo'n kan gi deg svak "ghosting" i enkelte spill som unreal 2k3 hvis du er en "jumping bunny", men ikke mer enn du kan leve med. Lenke til kommentar
*oslo* Skrevet 26. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2003 noen som veit hvor de selger den? komplett får den ikke inn før den 10 jan Lenke til kommentar
pokepetter Skrevet 26. desember 2003 Del Skrevet 26. desember 2003 Hvis du skal ha LCD til gaming så råder jeg deg absolutt ikke å kjøpe LCD for oppløsninga på en LCD er endel dårligere enn CRT. Hvis du vil være som mr wannabe(p@yne) så kjøper du deg en SyncMaster 959NF den skjermen er nok den feteste samsung skjermen som er ute, dette er CRT. Men altså om du ikke skal ha den til gaming så er den absolutt en fin skjerm :o) /Highlander Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 26. desember 2003 Del Skrevet 26. desember 2003 hvis du tryykker på prisguide og søker på l557 får du opp en rekke webshops Men siden du er helt ny visste du sikkert ikke det. Lykke til Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 26. desember 2003 Del Skrevet 26. desember 2003 Hvis du skal ha LCD til gaming så råder jeg deg absolutt ikke å kjøpe LCD for oppløsninga på en LCD er endel dårligere enn CRT. Hvis du vil være som mr wannabe(p@yne) så kjøper du deg en SyncMaster 959NF den skjermen er nok den feteste samsung skjermen som er ute, dette er CRT. Men altså om du ikke skal ha den til gaming så er den absolutt en fin skjerm :o) /Highlander Tipper du har opprettet en ny konto jeg siden du antagelig har 4 poster og vet hva p@yne sitter med. Denne diskusjoen er helt latterlig. ALLE skjermprodusenter i dag satser fullt og helt på LCD. DE få CRT modellene de når produserer er den liten eller ingen utvikling innen. Hvis du ikke tror meg kan du jo ringe enkelte produsenter å høre hva som satses på. CRT går en sakte men sikker død i møte. Ikke kom med utsagn du har liten eller ingen peil på. Og bruk din egentlige konto, ikke kom med en ny. Beklager hvis jeg tar feil. Skal få mod til å se på ip. Lenke til kommentar
*oslo* Skrevet 26. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2003 ja sjekk ip!!! du driter deg ut, jeg er ny her og jeg trenger hjelp ang skjerm Lenke til kommentar
pokepetter Skrevet 26. desember 2003 Del Skrevet 26. desember 2003 Jess, sjekk ip du. Du finner neppe p@yne på min ip nei. P@yne er en jeg kjenner som nettop har kjøpt seg ny pc og samma skjerm, musmatte, mus osv som meg. Jeg åpna ny konto igår ja fordi jeg kan ****** ikke mailen eller passordet jeg brukte på kontoen Highlander. My mistake. Jeg ville bare anbefale CRT til deg siden jeg har det selv. /Highlander Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 26. desember 2003 Del Skrevet 26. desember 2003 No hard feelings. Men *oslo* ønsker seg en LCD. Og da er han jo kommet rett. Les den tråden jeg linket til *oslo*. God Jul. Jeg logger av for i dag Lenke til kommentar
FuglFøniks Skrevet 26. desember 2003 Del Skrevet 26. desember 2003 Hehe, jeg kjenner Mr. pokepetter ja. Men det er ikke meg. Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 26. desember 2003 Del Skrevet 26. desember 2003 Noe latterlig Slutt med det der crt tullet og slutt å forvirr en som skal ha ny skjerm! Eizo skjermen står for kvalitet, kjøp den hvis du ikke er veldig redd ghosting, men den nye Nec skjermen er til å anbefale den og. http://www.komplett.no/k/ki.asp?action=inf...23&GrpID=4&s=pl Den koster imidlertidig 4400 på multicom.no. Lenke til kommentar
pokepetter Skrevet 26. desember 2003 Del Skrevet 26. desember 2003 Altså jeg bare hindrer gamere fra å kjøpe LCD å drite seg ut jeg. Ferdig med den saken 14iss! kos til dere alle og lykke til med LCD *oslo* dud1 /Highlander Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå