Kulle Skrevet 17. oktober 2019 Del Skrevet 17. oktober 2019 (endret) Hei. Jeg ønsker flytte Windows 10 fra min laptop til min stasjonære pc. Altså bruke samme key Er dette mulig? Endret 17. oktober 2019 av Kulle Lenke til kommentar
Crowly Skrevet 17. oktober 2019 Del Skrevet 17. oktober 2019 Hvis det er en retail og ikke oem lisens så skal den kunne flyttes rundt (er noen år siden jeg sjekket, så MS kan ha endret på ting) Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 22. oktober 2019 Del Skrevet 22. oktober 2019 Ja, det kan være mulig litt utfra hva slags lisens du har. Lenke til kommentar
Svein M Skrevet 22. oktober 2019 Del Skrevet 22. oktober 2019 (endret) Mest trolig er det vel OEM lisens, om det er Windows som kom på laptopen. Og da kan den vel ikke flyttes. Du kan se de forskjellige lisensene her: https://classic.prisjakt.no/category.php?m=736 Endret 22. oktober 2019 av Svein M Lenke til kommentar
LangtGjesp Skrevet 22. oktober 2019 Del Skrevet 22. oktober 2019 Kan du ikke bare prøve? Det kan vel ikke skje noe verre enn at det ikke går. I 2011 kjøpte jeg Windows 7 på en CD/DVD. Den var merket OEM selv om den kom i "løs vekt" (ikke installert på noen maskin). Lisensen virker fortsatt etter fire år på Windows 10. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå