kjall Skrevet 26. desember 2003 Del Skrevet 26. desember 2003 Jeg holder på å spille over noe fra noen gamle 8mm videokasetter til premiere pro. Problemet kommer når jeg skal capture filmen. Jeg får bare spillt over alt fra 10 sekunder til 5 minutter for hver gang en feilmelding dukker opp: cant find timecode. Er ikke helt sikker på hvordan jeg skal tolke dette. Går det ann å disable det eller noe lignende, slik at den ikke ser etter noen timecode. Eller har jeg misforstått noe da? Dette skaper i hvertfall store problemer, i og med at filmen blir i mange oppdelte avi filer på forskjellige lengder, i stedet for en. Lenke til kommentar
oyvind_b Skrevet 13. august 2004 Del Skrevet 13. august 2004 Hei, jeg ser at ingen har svart på dette... jeg har samme problem og lurer på om du har fått løst dette, eller om noen andre kan hjelpe? Øyvind Lenke til kommentar
arielfaaland Skrevet 15. august 2004 Del Skrevet 15. august 2004 hmm.. har dere prøvd å stille litt på "device controll" prøv litt på den..... Lenke til kommentar
biri Skrevet 22. oktober 2006 Del Skrevet 22. oktober 2006 Hei er litt fersk her, kan du hjlepe? Hvor og hvordan legger jeg ut et innlegg som har med tv å gjøre? på forhånd takk! Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 22. oktober 2006 Del Skrevet 22. oktober 2006 Multimedia --> TV-apparater kanskje. Lenke til kommentar
kjall Skrevet 23. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2006 Jeg løste det med å bruke pinnacle studio til å ta opp filmen med. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå