melli123 Skrevet 26. desember 2003 Del Skrevet 26. desember 2003 (endret) Morn. Hva synes dere om sia mi? Noen ting som burde gjort annerledes? www.guivarch.tk Endret 26. desember 2003 av VgaR Lenke til kommentar
melli123 Skrevet 26. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2003 ikke tenk på innholdet, bare utseende og slikt? noen annbefalinger? Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 26. desember 2003 Del Skrevet 26. desember 2003 Klikkbar link; --> www.guivarch.tk - Fargesammensetning er faktisk noe av det verste jeg har sett. - Fonten _må_ byttes. - Banner var litt for enkel - Er siden litt feilplassert eller er det bare meg? Lenke til kommentar
DanielP Skrevet 26. desember 2003 Del Skrevet 26. desember 2003 (endret) Er det Times new roman jeg ser. Bytt heller til verdana eller tahoma Ganske trist gråfarge, få litt farge på siden. prøv å kanskje midtstill den? DanielP EDIT: Hehe, første gang jeg får flashet badget mitt P.S: hehe, nicket mitt er DanielP ikke DanieliP hehe Endret 26. desember 2003 av DanielP Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 26. desember 2003 Del Skrevet 26. desember 2003 P.S: hehe, nicket mitt er DanielP ikke DanieliP hehe Fixed! Lenke til kommentar
Smidt Skrevet 26. desember 2003 Del Skrevet 26. desember 2003 tja. - no good fargevalg - times - ser jo faktisk standard tabelllinjene, likte ikke de heller. - hvorfor sidestille en "liten" side? ellers, er vel nok å gjøre der kan jeg tenke meg Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 26. desember 2003 Del Skrevet 26. desember 2003 Skal vi se; - Kjip banner, altså den kunne vært freshere. - times er fyfy! - borderne hadde vært mye penere om dem hadde vært 1px, og sorte. - midtstille ja. Du har ganske freshe knapper, selvom jeg hadde likt og sett kanten rundt dem mindre, eller ikkeno. Lenke til kommentar
PT Skrevet 26. desember 2003 Del Skrevet 26. desember 2003 Standard farge på lenkene og times Hvis du følger rådene til de andre her, så tror jeg du skal få en god side Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 26. desember 2003 Del Skrevet 26. desember 2003 Mye det samme som andre har sagt men jaja -Grusom fargekombinasjon -Midtstill -Stygg font -Dreamweaver buttons passer ikke alltid inn på sider, i dette tilfellet var det forferdelig -Logoen er et resultat av alt for mye photoshop effekter Var vel det viktigste. Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 26. desember 2003 Del Skrevet 26. desember 2003 Hva? Snakker vi ferdiglagde knapper her også!? Isåfall: Lenke til kommentar
melli123 Skrevet 27. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2003 Takk for alle disse tipsene. Får se hva resultatet blir, kanskje om noen dager er sia mi blitt en helt annen. Takk skal dere ha! Lenke til kommentar
Dunestar Skrevet 27. desember 2003 Del Skrevet 27. desember 2003 Her snakker vi dårlig font og fargevalg bigtime! TIMES? OG COMIC SANS? Standard linkfarge kommer som en ekstra liten apperitiff og bør sette igang en bjelle hos enhver. Tanken i menyen er bra, men font- og fargevalget var heller merkelig ... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå