Redaksjonen. Skrevet 17. oktober 2019 Del Skrevet 17. oktober 2019 Økologiske bønder er bekymret: Hagekompost kan spre sprøytemidler på åkrene [Ekstra] Lenke til kommentar
Benny Flaggstang Skrevet 18. oktober 2019 Del Skrevet 18. oktober 2019 Jeg er mer bekymret for hvordan løgnen "økologisk landbruk" bygger på sprer seg utover åkrene. Jeg er helt for å gjøre landbruket mer bærekraftig, men "økologisk" er ikke veien å gå. Økologi bygger ikke på bærekraft i det hele tatt. Det bygger på spiritualitet, følelser og synsing. Man bør ha bak øret at konseptet "økologisk" ikke på noen måte er vitenskaplig basert, men utviklet av samme "tankesmie" som står bak store "suksesser" som vaksinemotstandere, flat jord-teorier og andre briljante kvasivitenskaplige idéer. De er så til de grader på villspor at jeg ikke begriper hvorfor noen fremdeles går på den svindelen. Lenke til kommentar
AnonymBruker_1 Skrevet 18. oktober 2019 Del Skrevet 18. oktober 2019 Er glyfosat blitt friskmeldt? Lenke til kommentar
Benny Flaggstang Skrevet 18. oktober 2019 Del Skrevet 18. oktober 2019 Er glyfosat blitt friskmeldt?I hvilken kontekst har det noe som helst med hva jeg skrev å gjøre? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå