^fmj Skrevet 26. desember 2003 Del Skrevet 26. desember 2003 Hører en svak susing/knitring når voluemet er helt eller delvis slått av. Er det noe å bekymre seg for? Lenke til kommentar
silkshade Skrevet 26. desember 2003 Del Skrevet 26. desember 2003 Nei, stort sett ikke. hva slags lydkort har du!? om du bruker et integrert lydkort så er det at det knitrer stort sett en regel, ikke noe unntak Lenke til kommentar
sete Skrevet 26. desember 2003 Del Skrevet 26. desember 2003 Jeg har svak susing på venstre kanal (headphones-inngangen) og jeg bruker et Terratec 5.1 lydkort....er meget plagsomt så jeg plugger heller headphones'ene på stereoanlegget Lenke til kommentar
silkshade Skrevet 26. desember 2003 Del Skrevet 26. desember 2003 Jeg har samme problemet som deg sete, men det er når jeg bruker headphones på stereoanlegget. rett fra lydkort er det ingen susing.. Den ene AUX inngangen er nok litt ødelagt, så jeg må vel få reparert den. Den var ikke glad i å falle fra 2 meters høyde! Lenke til kommentar
sete Skrevet 26. desember 2003 Del Skrevet 26. desember 2003 Jeg har samme problemet som deg sete, men det er når jeg bruker headphones på stereoanlegget. rett fra lydkort er det ingen susing.. Den ene AUX inngangen er nok litt ødelagt, så jeg må vel få reparert den. Den var ikke glad i å falle fra 2 meters høyde! Uff, det var ille... Hvordan reparerer man AUX-innganger? Lenke til kommentar
silkshade Skrevet 26. desember 2003 Del Skrevet 26. desember 2003 Tror bare at det er noe som har blitt slått løs, men jeg vet ikke. Jeg har en bror som har peiling på Hi-Fi, så han skal få ta en titt på den. Meen, nå sporer vi av litt her. som sagt over, det er ganske normalt at det suser litt, iallefall når maskina jobber! Lenke til kommentar
Møkkalasset Skrevet 26. desember 2003 Del Skrevet 26. desember 2003 Eg har samme prob.... Eg har eit gamaldt annleg til pc`n..... Når eg kobler headsette i så er det ein savk skurring.... plag som... Men det kjeme den samme lyden utav høgtaleranne.... "diskanten eller ka det heiter" Lenke til kommentar
Tantor_ Skrevet 26. desember 2003 Del Skrevet 26. desember 2003 Prøv med å mute mic o g line in inngangene, har fungert hos meg. Eventuelt bytt pci slot. Lenke til kommentar
Møkkalasset Skrevet 26. desember 2003 Del Skrevet 26. desember 2003 Hm det er ikkje så lett d.... Har ein 3 år gamald kjøpe pc.... Når eg satte i nettverkskortet.. Va det fryktelig vanskelig.... Hovekorte er litt fucka Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 26. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2003 Har et Creative soundblaster 4,1 lydkort. Suser når den er plugget i tven også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå