staagri Skrevet 26. desember 2003 Del Skrevet 26. desember 2003 Hvordan logger en seg inn som administrator når det er flere brukere på xp?? Lenke til kommentar
RayBay Skrevet 26. desember 2003 Del Skrevet 26. desember 2003 vett du kan jøre d, vis du starte opp i "sikkerthets modus"... men ellers så vet eg ikke... men ka ska du me d da?? kan jo bare bruke en account som er "administrator" Lenke til kommentar
staagri Skrevet 26. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2003 Takker! Sliter med å avinnstalere et program på en maskin her, så jeg tenkte det kanskje funka å logge seg inn som administrator.... Lenke til kommentar
eiriksen Skrevet 26. desember 2003 Del Skrevet 26. desember 2003 Når velkomstskjermmen kommer opp trykk ctrl+alt+del to ganger, så skriver du inn administrator og passordet. Lenke til kommentar
Duron rocks Skrevet 26. desember 2003 Del Skrevet 26. desember 2003 Takker!Sliter med å avinnstalere et program på en maskin her, så jeg tenkte det kanskje funka å logge seg inn som administrator.... Hvorfor har du ikke satt din bruker som administrator da? Lenke til kommentar
eiriksen Skrevet 26. desember 2003 Del Skrevet 26. desember 2003 Takker!Sliter med å avinnstalere et program på en maskin her, så jeg tenkte det kanskje funka å logge seg inn som administrator.... Hvorfor har du ikke satt din bruker som administrator da? Det er forskjell på en bruker med administrator rettigheer og administratoren på pcen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå