OHJohansen Skrevet 17. oktober 2019 Del Skrevet 17. oktober 2019 Brukerne lar seg tydeligvis ikke skremme av feilene.Halvparten av alle iPhoner kjører nå iOS 13 Lenke til kommentar
Mann'75 Skrevet 17. oktober 2019 Del Skrevet 17. oktober 2019 Hei folkens. Litt på siden: jeg bruker Android selv men min mor har iPhone 7. Oppdateres den fortsatt? Lenke til kommentar
-KooPa Skrevet 17. oktober 2019 Del Skrevet 17. oktober 2019 Ja iPhone 7 kan oppdateres til iOS 13. Det kan også iPhone 6s. Lenke til kommentar
MasterMeiniek Skrevet 17. oktober 2019 Del Skrevet 17. oktober 2019 Eeeem. hva er det dere mener med "feilene" det ingen som har nevnt av iOS13 har sikkerhets hull. Også skriver dere at folk "Brukerne lar seg tydeligvis ikke skremme av feilene." det er vel at folk ikke vet. Så overskriften bør heller være "Folk har ikke blitt skikkelig informert om alle feilene og sikkerhets hulene som iOS13 har. Apple bør stilles til ansvar for dise alvorlige feilene". 1 Lenke til kommentar
Hedonism Skrevet 17. oktober 2019 Del Skrevet 17. oktober 2019 Jeg har ikke opplevd så mange feil med iOs 13 på iPhone XS Max´ og deretter på 11 Pro Max´en min. En av tingene jeg har lest og hørt en del om er utfordringene folk har hatt med Mail-appen, jeg har en Exchange-konto fra jobb aktiv og varsler kommer som de skal og jeg kan både flytte eposter mellom mapper, slette og markere dem som lest med mer. En kollega av meg med iPhone XR på iOs 13 derimot har problemer med at eposter ikke lar seg merke som lest via mobilen, ikonet viser flere uleste epost selv om det ikke er noen uleste med mer, så det er åpenbart en del bugs som ikke skjer med alle brukerne men irriterende nok for dem som opplever dem. Vet ikke om siste iOs-oppdatering denne uken løser feilene med Mail men får håpe det. Utover det opplever jeg noen ganger at Safari rett og slett ikke vil laste en nettside, fanen blir bare helt blank. Enten må jeg åpne en ny fane eller lukke ned Safari helt for å løse det, smått irriterende men ikke en krise av en feil. Venter på iOs 13.2 nå for å se hvordan kameraet forbedrer seg når Apple introduserer det de kaller «Deep Fusion». Har holdt meg unna beta´er siste året rett og slett fordi jeg har ønske om best mulig batteritid og en stabil mobil med så få feil som mulig. Har kjørt iOs-betaer tidligere men innsett at det er stort sett bedre å vente på stabil release og ingen nye versjoner av iOs siste årene har hatt noen «wow»-funksjoner som rettferdiggjør beta-kjøret for min del. Lenke til kommentar
Emigranten Skrevet 17. oktober 2019 Del Skrevet 17. oktober 2019 Eeeem. hva er det dere mener med "feilene" det ingen som har nevnt av iOS13 har sikkerhets hull. Også skriver dere at folk "Brukerne lar seg tydeligvis ikke skremme av feilene." det er vel at folk ikke vet. Så overskriften bør heller være "Folk har ikke blitt skikkelig informert om alle feilene og sikkerhets hulene som iOS13 har. Apple bør stilles til ansvar for dise alvorlige feilene". Du må lære deg å uttrykke deg konsekvent. Er det Sikkerhets hul(l)ene du vil stille apple ansvarlige for eller er det feilene? Jeg for min del er glad for at apple utstyrer meg med sikkerhets huler jeg kan gjemme meg i. Lenke til kommentar
phax Skrevet 17. oktober 2019 Del Skrevet 17. oktober 2019 Brukerne lar seg tydeligvis ikke skremme av feilene. Hvilke kjente feil som ikke har blitt rettet ennå er det du tenker på? Lenke til kommentar
bobort Skrevet 17. oktober 2019 Del Skrevet 17. oktober 2019 Brukerne lar seg tydeligvis ikke skremme av feilene. Hvilke kjente feil som ikke har blitt rettet ennå er det du tenker på? checkm8 kanskje? Feilen er i bootloaderen så såvidt jeg har hørt kan de ikke fikse det heller 1 Lenke til kommentar
WH8YZ81U Skrevet 17. oktober 2019 Del Skrevet 17. oktober 2019 ...og på dette området blir iOS knust av Android: https://digitalcontentnext.org/blog/2018/08/21/google-data-collection-research/ 1 Lenke til kommentar
bbios Skrevet 17. oktober 2019 Del Skrevet 17. oktober 2019 checkm8 kanskje? Feilen er i bootloaderen så såvidt jeg har hørt kan de ikke fikse det heller Har ingenting med iOS 13 å gjøre.. 2 Lenke til kommentar
phax Skrevet 17. oktober 2019 Del Skrevet 17. oktober 2019 checkm8 kanskje? Feilen er i bootloaderen så såvidt jeg har hørt kan de ikke fikse det hellerDet svaret gir jo absolutt ingen mening i sammenheng med innholdet i artikkelen. Lenke til kommentar
Spetsnaz Skrevet 17. oktober 2019 Del Skrevet 17. oktober 2019 Man lager best tall av å måle mot oppdaterte versjoner. 1 Lenke til kommentar
seda Skrevet 18. oktober 2019 Del Skrevet 18. oktober 2019 Har ikke opplevd noen feil i det hele tatt – og jeg har hatt betaversjonene siden i sommer. Ingen som blir skremt av dette. Lenke til kommentar
PosteMonopolet Skrevet 18. oktober 2019 Del Skrevet 18. oktober 2019 Hei folkens. Litt på siden: jeg bruker Android selv men min mor har iPhone 7. Oppdateres den fortsatt? Anbefaler ikkje å gjere det for då blir den treigare. Har sjølv iPhone 7 og kjem ikkje til å oppdatere til IOS 13. Lenke til kommentar
Mann'75 Skrevet 18. oktober 2019 Del Skrevet 18. oktober 2019 Anbefaler ikkje å gjere det for då blir den treigare. Har sjølv iPhone 7 og kjem ikkje til å oppdatere til IOS 13. Ok. Greit å vite. Men det er vel eneste måte å få sikkerhetsoppdateringene til Apple på? Lenke til kommentar
phax Skrevet 18. oktober 2019 Del Skrevet 18. oktober 2019 Anbefaler ikkje å gjere det for då blir den treigare. Har sjølv iPhone 7 og kjem ikkje til å oppdatere til IOS 13.Regner med du kan backe opp den påstanden med noen kilder? For her er i hvert fall noen tester som viser at det ikke er tilfelle: https://www.cultofmac.com/651926/ios-13-12-upgrade-performance-battery-life/ 3 Lenke til kommentar
Valotunk Skrevet 18. oktober 2019 Del Skrevet 18. oktober 2019 Anbefaler ikkje å gjere det for då blir den treigare. Har sjølv iPhone 7 og kjem ikkje til å oppdatere til IOS 13. Har en iPhone 7 her som ha kjørt IOS 13 siden første beta. Har aldri vært bedre. 3 Lenke til kommentar
MasterMeiniek Skrevet 24. oktober 2019 Del Skrevet 24. oktober 2019 Du må lære deg å uttrykke deg konsekvent. Er det Sikkerhets hul(l)ene du vil stille apple ansvarlige for eller er det feilene? Jeg for min del er glad for at apple utstyrer meg med sikkerhets huler jeg kan gjemme meg i. Det ær bege. og du må ike være så 4kantet på et språk såm ær i endring hele tiden. Lenke til kommentar
PosteMonopolet Skrevet 24. oktober 2019 Del Skrevet 24. oktober 2019 (endret) Regner med du kan backe opp den påstanden med noen kilder? For her er i hvert fall noen tester som viser at det ikke er tilfelle: https://www.cultofmac.com/651926/ios-13-12-upgrade-performance-battery-life/ Har en iPhone 7 her som ha kjørt IOS 13 siden første beta. Har aldri vært bedre. Endret 24. oktober 2019 av PosteMonopolet Lenke til kommentar
phax Skrevet 24. oktober 2019 Del Skrevet 24. oktober 2019 https://www.youtube.com/watch?v=FaSTNU_HRgMHva mener du den videoen viser? 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg