Christoffero89 Skrevet 16. oktober 2019 Del Skrevet 16. oktober 2019 Hei. Skal kjøpe xbox one pga microsoft flightsimulator som kommer snart. Jeg har en full hd tv og har ingen planer om å erstatte denne før den dør. Bør jeg kjøpe xbox one x eller s til denne bruken? Vet at flight sim blir et tungdrevet spill. 1500 for brukt S, 2500 for ny S. 2500 ca for en brukt x Lenke til kommentar
Mr. ve Skrevet 17. oktober 2019 Del Skrevet 17. oktober 2019 Jeg hadde definitivt kjøpt X. Er, som du sier, kraftigere og for dermed bedre FPS i mange spill. Lenke til kommentar
fjs Skrevet 17. oktober 2019 Del Skrevet 17. oktober 2019 Jeg hadde definitivt kjøpt X. Er, som du sier, kraftigere og for dermed bedre FPS i mange spill. Delvis riktig. Ja, det er en kraftigere maskin, men nei den gir ikke bedre FPS i mange spill. Kun de som spesifikt har støtte for X, og bedre ytelse. De fleste spill er capped på 30fps, noen på 60. Lenke til kommentar
vidor Skrevet 17. oktober 2019 Del Skrevet 17. oktober 2019 https://www.windowscentral.com/xbox-one-x-supersampling Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 17. oktober 2019 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2019 Delvis riktig. Ja, det er en kraftigere maskin, men nei den gir ikke bedre FPS i mange spill. Kun de som spesifikt har støtte for X, og bedre ytelse. De fleste spill er capped på 30fps, noen på 60. men vil kanskje enklere holde seg til 30 fps og ikke droppe pga mer kraft? Og vil da tro nye spill som kommer har støtte for x? Lenke til kommentar
fjs Skrevet 17. oktober 2019 Del Skrevet 17. oktober 2019 men vil kanskje enklere holde seg til 30 fps og ikke droppe pga mer kraft? Og vil da tro nye spill som kommer har støtte for x? Korrekt Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 17. oktober 2019 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2019 good. opplever på min eldrende s4 at den dropper av og til så spent på hvordan denne blir. Gikk for x i går og fikk den for 2500:D Lenke til kommentar
fjs Skrevet 17. oktober 2019 Del Skrevet 17. oktober 2019 good. opplever på min eldrende s4 at den dropper av og til så spent på hvordan denne blir. Gikk for x i går og fikk den for 2500:D Brukt? Vurderer å selge min X da jeg ikke bruker den Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 17. oktober 2019 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2019 Brukt? Vurderer å selge min X da jeg ikke bruker den Brukt ja:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå